اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بیش از 13 میلیارد ریال اعتبار

‌طرح‌های صنعت برق شهرستان البرز بهره‌برداری می‌شود

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین به مناسبت دهه فجر امسال طرح‌های صنعت برق شهرستان البرز با بیش از 13 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

‌طرح‌های صنعت برق شهرستان البرز بهره‌برداری می‌شود

سیدیوسف جبارزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر تعداد هشت طرح صنعت برق در شهرستان البرز با 13 میلیارد و 370 میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل پنج پست کمپک در مسکن مهر، روشنایی مسکن مهر و خط دو مداره آزادی ـ معلم در شهر الوند، روشنایی بوستان تمدن، روشنایی مجتمع جنوب محمدیه، پست هوایی منطقه 6، روشنایی اول جاده حصار خروان و برق‌رسانی به مسکن محمدیه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با بیان اینکه پست‌های کمپک مسکن مهر الوند با چهار میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار در مدت چهار ماه به اجرا درآمده است، ادامه داد: برای روشنایی مسکن مهر الوند 600 میلیون ریال اعتبار هزینه و یک ماه زمان صرف شده است.

جبارزاده هزینه اجرای خط دو مداره آزادی ـ معلم در شهر الوند را یک میلیارد و 600 میلیون ریال و مدت اجرای آن را سه ماه اعلام کرد و گفت: علاوه بر این طرح روشنایی بوستان تمدن در مدت دو ماه با 200 میلیون ریال اعتبار به اجرا درآمده و روشنایی مجتمع جنوب شهر محمدیه نیز با صرف یک ماه زمان و 150 میلیون ریال اعتبار اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با بیان اینکه راه‌اندازی پست هوایی منطقه 6 شهر محمدیه یک ماه زمان و 320 میلیون ریال اعتبار در بر داشته است، تصریح کرد: اجرای روشنایی اول جاده حصار خروان با 300 میلیون ریال و برق‌رسانی به مسکن مهر با شش میلیارد ریال اعتبار صورت گرفته و اجرای آنها به ترتیب دو و چهار ماه به طول انجامیده است.

وی با بیان اینکه همچنین در دهه مبارک فجر سه طرح فوق توزیع و انتقال برق با مجموع اعتبار 309 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها افزایش ترانس دوم 400.63 کیلوولت مینودر با 130 میلیارد ریال، خرید و نصب یک دستگاه پست سیار 230.63 کیلوولت در پست 230 تاکستان با اعتبار 160 میلیارد ریال و افزایش دو بی‌خط 63 در پست 63 ناصرآباد با 19 میلیارد و 500 میلیون ریال را شامل می‌شود.

انتهای پیام/77011/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول