اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خبر داد

اختصاص 22 میلیارد و 800 میلیون ریال برای پروژه‌های برق همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از تخصیص 22 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای پروژه‌های برق شهرستان همدان خبر داد.

اختصاص 22 میلیارد و 800 میلیون ریال برای پروژه‌های برق همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به همراه تعدادی از معاونان و مدیران ستادی از واحدهای عملیاتی امور برق یک و 2 شهرستان همدان بازدید کرد.

در این بازدید مشکلات و نیازهای امور برق یک و 2 برق شهرستان همدان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تخصیص 22 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای پروژه‌های برق شهرستان همدان خبر داد.

حاجی‌رضا تیموری با اشاره به اولویت کاری شرکت در راستای تأمین برق پایدار اظهار کرد: در راستای رفع ضعف ولتاژ شبکه‌های موجود روستایی شهرستان همدان 2 میلیارد ریال تخصیص یافت.

وی با اشاره به تخصیص 3 میلیارد و 840 میلیون ریال برای توسعه شبکه‌های جدید روستایی افزود: از این میزان 2 میلیارد ریال به امور برق منطقه یک و مبلغ یک میلیارد و 840 میلیون ریال به امور برق منطقه 2 همدان اختصاص یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به دیگر برنامه‌های در دست اجرا تصریح کرد: 800 میلیون ریال نیز در راستای توسعه روشنایی معابر روستایی در سطح شهرستان همدان در نظر گرفته شد.

وی از تخصیص 2 میلیارد ریال برای جایگزینی کابل خودنگهدار به جای شبکه‌های سیمی هوایی شهرستان همدان خبر داد.

تیموری ابراز داشت: در راستای توسعه و احداث شبکه‌های جدید برای تأمین برق متقاضیان جدید شهری نیز 5 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

وی افزود: 400 میلیون ریال نیز برای جایگزینی کابل خودنگهدار به جای شبکه‌های سیمی هوایی روستای گنبدچای در قهاوند تخصیص یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به تأمین روشنایی معابر ابراز داشت: یک میلیارد ریال اعتبار برای تبدیل پنج کیلومتر شبکه روشنایی معابر بزرگراه کربلا (حدفاصل سه‌راهی بهار تا میدان کربلا) از پایه‌های 9 متری بتنی به 11 متری فلزی اختصاص داده شد.

وی اضافه کرد: تأمین روشنایی معابر ورودی و خروجی‌های تقاطع غیر همسطح فرهنگیان با یک میلیارد و 300 میلیون ریال از دیگر اقدامات در دست اجراست.

به گفته تیموری 800 میلیون ریال نیز برای احداث خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف مورد نیاز و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 315 کیلو ولت آمپر برای  متقاضیان جدید شهرک آفتاب در مریانج تخصیص یافته است.

وی در ادامه تصریح کرد: یک میلیارد و 510 میلیون ریال نیز در راستای ساماندهی شبکه‌های توزیع برق بازار سنتی همدان در نظر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به تخصیص یک میلیارد ریال برای تکمیل برق‌رسانی به مسکن مهر حصار حاج شمسعلی گفت: یک‌میلیارد و 800 میلیون ریال نیز برای تأمین فاز نخست برق مسکن مهر جورقان و تپه امام‌گل اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: یک‌میلیارد ریال اعتبار نیز در راستای جابجایی 150 پایه خطرساز موجود در معابر عمومی شهر همدان در نظر گرفته شد.

تیموری با اشاره به تخصیص 150 میلیون ریال در زمینه تهیه و خرید ملزومات اداری در واحدهای عملیاتی برق همدان بیان داشت: 24 ساعته شدن مرکز اتفاقات و عملیات واحد برق مریانج برای کاهش زمان خاموشی‌ها و ارتقای رضایتمندی مشترکین نیز در دست پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات در دست اجرا می‌توان به پیگیری تشکیل گروه عملیاتی خط گرم توسط واحد خدمات فنی شهرستان همدان و احداث پست 63 کیلوولت عبدالرحیم از طریق برق منطقه‌ای باختر اشاره کرد.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول