اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شیراز خبر داد

پرداخت 53 میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان کمیته امداد شیراز

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شیراز گفت: افزون بر 53 میلیارد ریال در 9 ماه گذشته به عنوان کمک معیشت هزینه زندگی به مددجویان زیر پوشش پرداخت شد.

پرداخت 53 میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان کمیته امداد شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد این شهرستان، مرآت رسولی در این زمینه اظهار داشت: در 9 ماه گذشته با کمک خیران و اعتبارات دولتی، بیش از 53 میلیارد ریال با عنوان کمک معیشت هزینه زندگی به مددجویان زیر پوشش پرداخت شد.

وی با تشکر از خیران شیرازی که این نهاد را بهترین راه ارتباطی رساندن صدقات و نذورات خود به دست محرومان واقعی تشخیص دادند، خاطرنشان کرد: کمیته امداد شیراز در 9 ماهه نخست سال جاری موفق به پرداخت 53 میلیارد و 326 میلیون و 491 هزار ریال به حساب خانوارهای زیر پوشش این نهاد در این شهرستان شد.

این مسئول بیان کرد: از این مبلغ، 19 میلیارد و 750 میلیون و 552 هزار ریال از محل کمک‌های مردمی و درآمدهای محلی تامین شد که بیشتر توسط خیران به این نهاد هدیه شده است.

وی تصریح کرد: ارزش کالاهای اهدایی به مددجویان در این مدت 416 میلیون و 199 هزار ریال بوده است.

رسولی ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی شهرستان شیراز در حال حاضر 24 هزار و 637 خانوار شامل 51 هزار و 652 نفر را زیر پوشش خود دارد.

انتهای پیام/2448/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول