اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان صورت گرفت

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به 367 نفر مانده در برف

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی بارش برف و باران در روزهای گذشته، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان به 367 نفر از هموطنان امدادرسانی کردند.

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به 367 نفر مانده در برف

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، حیدر علی‌خان بازی اظهار کرد: به دنبال بارش برف روز گذشته در سراسر استان، پایگاه‌های امداد و نجات بین‌شهری اقدام به امدادرسانی و نجات مسافران در راه مانده و تصادفات جاده‌ای کردند.

وی افزود: در مجموع عملیات‌های انجام‌ شده 367 نفر اسکان اضطراری یافتند و از 21 مصدوم 15 نفر درمان سرپایی و شش نفر نیز توسط آمبولانس‌های جمعیت به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان ضمن اعلام این خبر گفت: در بین افراد اعزامی به مراکز درمانی نیز یک خانم باردار در روستای هونجان شهرضا با اعزام سریع آمبولانس به بیمارستان منتقل شد که حال عمومی وی و نوزاد خوب گزارش شده است.

علی خان‌بازی در ادامه به جزئیات امدادرسانی روز گذشته اشاره کرد و گفت: در عملیات‌های انجام‌ شده روز گذشته 12 مورد تصادف جاده‌ای، سه مورد حادثه شهری، سه مورد مراجعه حضوری، 69 مورد نجات در برف و کولاک و یک مورد نیز حادثه صنعتی توسط عوامل امدادی هلال‌احمر استان امدادرسانی شده است.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد جهت سیستم گرمایش خودرو از وسایل گازسوز (نظیر گاز پیک نیکی ) به دلیل ایجاد گاز منواکسید و مسمومیت با گاز استفاده ننمایند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان همچنین به یک مورد مسمومیت خاموش راننده به دلیل استفاده از گاز پیک‌نیک اشاره کرد که با امدادرسانی به‌موقع نجاتگران جمعیت هلال‌احمر نجات یافت.

انتهای پیام/63012/س/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول