اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان زابل:

استقرار جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های تازه تاسیس ضروری است

عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان زابل گفت: مسئولان هلال احمر برای خدمات دهی بهتر به مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به استقرار جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های تازه تاسیس اقدام کنند.

استقرار جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های تازه تاسیس ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حامد شهرکی‌مقدم ظهر امروز در نخستین کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش شهرستان زابل در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: میزان ذخیره‌سازی کالاهای مورد نیاز مردم در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیر طبیعی در حد لازم و متناسب با جمعیت زیر پوشش هلال احمر زابل نیست.

عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان زابل اشاره به جمعیت بیش از 259 هزار نفری شهرستان‌های زابل، نیمروز و هامون گفت: با توجه به خشکسالی‌های پی در پی و تقسیمات کشوری جدید در حوزه سیستان و ارتقا بخش‌های شیب آب و پشت آب به شهرستان، می‌طلبد مسئولان هلال احمر برای خدمات‌دهی بهتر مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به استقرار جمعیت هلال احمر در این شهرستان‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر کالاهای با کیفیت و با تعداد انبوه در انبارهای این جمعیت وجود نداشته، اکثر کالاها مربوط به ادوار گذشته و بدون کیفیت بوده و نیاز به توجه دارد.

شهرکی‌مقدم از اجرایی نشدن مصوبات اخیر یک سال گذشته شورای اجرایی جمعیت هلال احمر زابل انتقاد کرد و گفت: این مصوبات در راستای خدمات‌دهی بهتر به اعضا و عموم مردم بوده که باید با جدیت اجرایی شود.

کمبود خودروی نجات در منطقه سیستان

نوری رئیس اداره حوادث و فوریت‎های پزشکی زابل نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: پایگاه‌های جمعیت هلال احمر باید به وظایف ذاتی خود که امداد و نجات در منطقه سیستان است  به نحو شایسته عمل کنند.

رضا نوری از کمبود خودروهای نجات در منطقه سیستان انتقاد و گفت: در این منطقه حداقل به سه دستگاه خودروی نجات مجهز دیگر نیاز است.

وی با اشاره به محرومیت منطقه گفت: مردم نیازمند خدمات هرچه مطلوب‌تر در زمان حوادث هستند، باید تمام دستگاه‌های اجرایی ستاد بحران در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صحنه حوادث حضور یابند.

انتهای پیام/75004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول