اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان دشتستان:

صدور پلاک تردد ویژه موتورسواران دشتستان ضروری است

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان دشتستان گفت: صدور پلاک تردد ویژه موتورسواران دشتستان ضروری است.

صدور پلاک تردد ویژه موتورسواران دشتستان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید باقر موسوی بعد از ظهر امروز در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از پیگیری‌های نماینده منتخب مردم این شهرستان در خانه ملت در زمینه‌های ورزشی و امور جوانان اظهار داشت: هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی دشتستان با پنج سال سابقه فعالیت به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان دشتستان افزود: این هیئت با مشکلات فراوانی از جمله کمبود اعتبارات مواجه است و مسئولان با توجه به نقش ورزش در هدایت انرژی و فعالیت جوانان، باید اقدامات لازم را انجام دهند.

وی بابیان اینکه زمین 12 هکتاری در روستای سرکره برای پیست موتورسواری خریداری شده است، گفت: اقدامات اولیه برای مهیا کردن این پیست انجام شده ولی برای تکمیل آن نیاز به اعتبارات بیشتر داریم.

موسوی ابراز داشت: با تلاش‌های فراوان توانسته‌ایم این فرهنگ را در بین مسئولان و مردم ایجاد کنیم که اعضای این هیئت، ورزشکار هستند و با متخلفین تفاوت دارند.

این مسئول تصریح کرد: برخی از اعتبارات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در سال‌های گذشته در محل‌های دیگری هزینه شدند که خواستار تخصیص اعتبارات جدید و بیش از پیش هستیم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی دشتستان اذعان کرد: آسفالت کردن سه کیلومتر از پیست موتورسواری، تامین امنیت ورزشکاران و وسائل نقلیه آنها از سوی نهادهای امنیتی و صدور پلاک ویژه تردد در روزهای تمرین و مسابقه از درخواست‌های جدی ورزشکاران این رشته است.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ‌سازی و اقدامات اجتماعی برای استفاده صحیح از وسایل نقلیه صورت گیرد، گفت: شهدای بسیاری در شهرستان داریم که در زمینه‌های ورزشی فعالیت می‌کردند و قصد داریم با برگزاری یادواره شهدای اتومبیلرانی و موتورسواری، در راستای معرفی اخلاق و ویژگی‌های شهدای والامقام گام برداریم.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول