اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس:

آموزش‌های تخصصی اشتغال و خودکفایی به مددجویان کمیته امداد ضروری است

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش‌های تخصصی اشتغال و خودکفایی به مددجویان کمیته امداد ضروری است.

آموزش‌های تخصصی اشتغال و خودکفایی به مددجویان کمیته امداد ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام موسی احمدی بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان کمیته امداد اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و روز به روز خدمات این نهاد بهبود یافته است.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آموزش‌های مختلف سبب بالا رفتن سطح علمی و فرهنگی خانواده‌های کمیته امداد می‌شود.

احمدی گفت: مردم استان بوشهر با توجه به وجود ظرفیت‌های بسیار در استان نباید دغدغه اشتغال داشته باشند.

وی افزود: کمیته امداد در جامعه از جایگاه رفیعی برخوردار است و در فراکسیون کمیته امداد در مجلس همیشه پاسداشت نیازمندان و مدافع حق این نهاد هستم.

احمدی اظهار کرد: آموزش خودکفایی یکی از فعالیت‌هایی است که باید برای مددجویان کمیته امداد انجام شود تا از وابستگی همیشگی این افراد پیشگیری شود.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مراکز فنی و حرفه‌ای و علمی کاربردی باعث تربیت نیروی کار ماهر می‌شوند گفت: اشتغال دغدغه مهم جامعه کنونی است اما در استان بوشهر با وجود ظرفیت‌های مختلف نباید دغدغه کار وجود داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر نیز اظهار داشت: می‌توان از امکانات سازمان فنی و حرفه‌ای به منظور ارایه آموزش‌های فنی و مهارتی مورد نیاز مددجویان برای ورود به بازار کار منطقه استفاده کرد.

فرید محبی افزود: در صورت همراهی سایر شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس می‌توان از ظرفیت این شرکت‌ها به منظور انجام کارورزی و استاد شاگردی نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/2451/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول