اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

شهرداری برازجان با قدمت 63 ساله منبع درآمدی پایداری ندارد

شهردار برازجان گفت: شهرداری برازجان با قدمت 63 ساله منابع درآمدی پایداری ندارد.

شهرداری برازجان با قدمت 63 ساله منبع درآمدی پایداری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ماشاالله احمدی ظهر امروز در بازدید از مناطق مختلف شهر برازجان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

شهردار برازجان از راه‌اندازی کارخانه سنگ‌شکن شهرداری برازجان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: متاسفانه شهرداری برازجان با قدمت 63 سال تاکنون منابع درآمدی پایداری ندارد و در تلاش هستیم منابع درآمدی جدیدی را راه‌اندازی کنیم.

احمدی اذعان داشت: طی روزهای آینده با حضور معتمدین محلی بازدیدی از بازارچه میوه و تره‌بار برازجان خواهیم داشت و اگر مردم استقبال کنند آنرا راه‌اندازی می‌کنیم.

وی از اجرای طرح شهردار محله در سطح محلات برازجان خبر داد و گفت: این طرح در شورای اسلامی شهر در حال بررسی است و با اجرایی شدن آن، معتمدین محلی می‌توانند کمک‌های فراوانی به ارائه خدمات توسط شهرداری انجام دهند.

شهردار برازجان اظهار داشت: در سطح شهر برازجان یک هزار کوچه وجود دارد که 200 کوچه نیاز به آسفالت شدن داشته و 80 کوچه که پیش از این آسفالت شده‌اند نیز به دلیل سیلاب و زلزله نیاز به مرمت و روکش دارند. لایروبی رودخانه‌های فصلی به‌طور منظم و مکرر انجام می‌شود تا در اثر سیلاب‌های احتمالی مشکل و خسارتی برای مردم به وجود نیاید.

احمدی تصریح کرد: در ابتدای کار به خودم قول داده‌ام یک نفر به نیروهای شهرداری اضافه نشود و یک متر نیز به محدوده شهر وارد نشود؛ همچنین یک وجب از املاک شهرداری را به اشخاص واگذار نخواهیم کرد.

شهردار برازجان با درخواست از مردم برای پرداخت به موقع عوارض، افزود: تصاویر شهدای والامقام در مکان‌های مناسبی نصب خواهند شد و به دلیل مشکلات به وجود آمده، از نصب آنها در وسط بلوارها جلوگیری به عمل خواهد آمد.حدود 90 درصد کوچه‌های محله خضر شامل طرح تفصیلی تعریض و مرمت بافت قدیمی هستند اما برای اجرای این طرح نیازمند اعتبارات مصوب هستیم.

شهردار برازجان بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها برای رسیدگی به مشکلات مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/2452/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول