اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

نخستین جلسه‌ شورای توسعه فرهنگ قرآنی اصفهان برگزار شد

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: نخستین جلسه‌ مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران موسسات قرآنی برگزار شد.

نخستین جلسه‌ شورای توسعه فرهنگ قرآنی اصفهان برگزار شد

ابوالفضل یعقوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان افزود: در این جلسه که روز گذشته در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد، چگونگی اجرای منشور توسعه‌ فرهنگ قرآنی در استان و برنامه‌های لازم برای گسترش فرهنگ قرآنی مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در این جلسه حجت‌الاسلام محمد قطبی با اشاره نقش شورای توسعه فرهنگ قرآنی خواستار استانداردسازی فعالیت‌های قرآنی در بخش‌های مختلف به‌ویژه حوزه آموزش شد.

به گفته یعقوبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همچنین بر اولویت‌بندی موضوعات قرآنی و توانمند کردن مدیران و مربیان مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت تاکید شد.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در ادامه نشست مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت جامعه‌القرآن کریم، مهد قرآن، بینه، روشندلان، فرهنگ متعال و دارالقرآن کریم به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند که تهیه بانک اطلاعاتی جامع قرآن و سرمایه‌گذاری ویژه بر روی جوانان و نوجوانان و ارائه طرح جامع و متنوع در اجرای برنامه‌های قرآنی از جمله خواسته‌های وی در این جلسه بود.

یعقوبی در پایان تصریح کرد: یکسان‌سازی، وحدت رویه و تخصصی شدن مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، آمایش سرزمینی، آمایش فعالیت‌های مؤسسات قرآنی، آموزش‌ بحث‌های هنری قرآن، تکمیل تیم علمی منشور توسعه فرهنگ قرآنی، حمایت از نرم‌افزارهای قرآنی، استفاده بیشتر از فناوری‌های روز در حوزه‌ آموزش، برپایی کارگاه‌های آموزشی به‌منظور ارائه آموزش کاربردی به مدیران و مربیان مراکز، تقویت آموزش عمومی در مناطق محروم و تولید محصولات قرآنی از دیگر مباحث مطرح‌شده توسط مدیران مؤسسات قرآنی در این جلسه بود.

انتهای پیام/63006/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول