اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبر داد

اعزام 3 نخبه قرآنی به دومین دوره پرورش استعدادهای درخشان قرآنی کشور

مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اعزام سه نفر از نخبگان قرآنی به دومین دوره پرورش استعدادهای درخشان قرآنی کشور خبر داد.

اعزام 3 نخبه قرآنی به دومین دوره پرورش استعدادهای درخشان قرآنی کشور

حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: دومین دوره پرورش استعدادهای درخشان قرآنی کشور از 22 تا 25 بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود که سه نفر از نخبگان قرآنی این استان به اسامی مهدی حدادی از خمین، محمدمهدی کرمی و سجاد اسکندری از اراک به این دوره اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: مرحله اول پرورش استعدادهای درخشان قرآنی کشور شهریور ماه امسال در شهر کرج برگزار شد.

مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مسابقات قرآنی نورالهدی خبر داد و بیان داشت: ششمین مرحله مسابقات تفسیر قرآن کریم با عنوان نورالهدی در دو رشته حفظ یک جزء و سه جزء چهارم بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در شهرهای اراک، خمین، ساوه، محلات، تفرش، دلیجان، آشتیان و شازند برگزار می‌شود.

به گفته وی 145 نفر در این مسابقات شرکت خواهند کرد که از این تعداد 47 نفر مرد و 98 نفر زن هستند که 107 نفر در رشته یک جزء و 38 نفر در رشته سه جزء با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دو جشنواره قرآنی در سراسر استان خبر داد و گفت: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان ویژه سنین پایین‌تر از 17 سال در رشته‌های حفظ و نقاشی با مضامین قرآنی، سرود با مضامین قرآنی، مقاله ‌نویسی و خوشنویسی  از 12 تا 22 بهمن در 12 شهرستان استان برگزار خواهد شد.

شفیعی همچنین از برگزاری جشنواره قرآنی خانواده خبر داد و بیان داشت: این جشنواره به صورت خانوادگی و بر مبنای سوره حجرات برگزار می‌شود که تمامی اعضای 10 سال به بالا خانواده باید در آن شرکت کنند.

انتهای پیام/87004/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول