اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل موسسه قرآن و عترت نور امام خمینی:

بانک جامع اطلاعات مربیان قرآنی مهد و پیش‌دبستانی البرز تشکیل می‌شود

مدیر‌عامل موسسه قرآن و عترت نور امام خمینی از تشکیل بانک جامع اطلاعات مربیان قرآنی مهد و پیش‌دبستانی‌های استان خبر داد.

بانک جامع اطلاعات مربیان قرآنی مهد و پیش‌دبستانی البرز تشکیل می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، کارگر با تاکید بر اهمیت تشکیل این بانک اظهار کرد: از طریق تشکیل بانک فوق می‌توانیم بسیاری از فعالیت‌های مرتبط با این حوزه را ساماندهی کرده و نسبت به بهبود مباحث مرتبط با امور قرآنی و مربیان این بخش اقدام کنیم.

وی از آمادگی این موسسه برای تشکیل بانک اطلاعاتی فوق به عنوان اقدامی آینده‌محور یاد کرد و افزود: همچنین این موسسه آمادگی دارد مربیان مجرب خود را برای فعالیت در موسسات قرآنی وابسته به وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی معرفی کند.

این مسئول اشاره کرد: از دیگر ارگان‌هایی که مربیان موسسه امکان فعالیت در آن را دارند، مهدهای زیرپوشش سازمان بهزیستی، مساجد و پایگاه‌های بسیج استان است.

کارگر اضافه کرد: بیش از 400 مربی زیر نظر این موسسه فعالیت می‌کنند که عمده آنها حافظان قرآن کریم و کارشناس علوم قرآنی از دانشگاه‌ها و یا طلاب مدارس علمیه بوده و 120 ساعت دوره کارورزی را زیر نظر موسسه در شعب این موسسه یا دیگر موسسات قرآن استان گذرانده و در آزمون غیرحضوری موفق به کسب نمره قبولی شده‌اند.   

این مسئول یادآور شد: مربیان موسسه فوق گواهینامه پایان دوره آموزشی خود را از مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور دریافت کرده یا در شرف دریافت آن هستند.

وی ادامه داد: موسسه متناسب با نیاز مراکزی که مربی قرآن نیاز دارند پس از بررسی مناسب‌ترین فرد که محل سکونت او نزدیک مرکز متقاضی باشد را به مرکز مربوطه معرفی می‌کنند.

مدیرعامل موسسه قرآن و عترت نور امام خمینی، در رابطه با محتوای آموزشی دوره‌ها نیز اظهار کرد: این دوره‌ها به صورت فشرده و در قالب کارگاه‌های آموزشی مهارت فرزند‌پروری، کارگاه نماز با محوریت شخصی‌سازی، کارگاه حفظ قرآن با بازی و ... تشکیل می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای آموزش بهتر کودکان، منابع جدیدترین شیوه‌های آموزشی در اختیار مربیان قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول