اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بشرویه خبر داد

رتبه نخست آموزش و پرورش بشرویه در جذب کمک‌‌های مردمی

رئیس آموزش و پرورش بشرویه گفت: آموزش و پرورش بشرویه تاکنون بیشترین آمار جذب کمک‌های مردمی در حوزه آموزش و پرورش استان را به خود اختصاص داده است.

رتبه نخست آموزش و پرورش بشرویه در جذب کمک‌‌های مردمی

جواد صارمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: در 26 دی‌ماه سال 72 مجلس شورای اسلامی قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش را به تصویب رساند.

وی ادامه داد: این قانون که یکی از مترقی‌ترین قوانین آموزشی کشور است که سبب ایجاد تحولاتی اساسی و بنیادین در سیستم آموزشی و پرورشی شد.

رئیس آموزش و پرورش بشرویه با اشاره به نامگذاری 24 تا 30 دی به عنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش متذکر شد: شوراهای آموزش و پرورش تاکنون منشاء خدمات ارزشمند و تصمیم‌های سازنده‌ای در عرصه آموزشی کشور بوده‌اند.

این مسؤول تصریح کرد: عمومی کردن مسائل آموزشی در سایر مناطق و درگیر ساختن اذهان عمومی مسئولان و همه والدین با این موضوع زمینه حرکت نظام آموزشی کشور به سمت عدم تمرکز و مشارکت همگانی فراهم آورد.

صارمی تاکید کرد: آگاهی و آشنایی با این قانون و اجرای دقیق آن مسائل آموزشی را جزء جدا نشدنی زندگی اجتماعی قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: شوراها به عنوان عالی‌ترین نماد سیاست‌گذاری عمل می‌کنند و با استفاده از ظرفیت آنان می‌توان از تمام امکانات آحاد جامعه در مسیر تحقق اهداف عالی آموزش و تربیت اسلامی بهره برد.

برگزاری گردهمایی انجمن‌های مدارس بشرویه در هفته شوراها

رئیس آموزش و پرورش بشرویه از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت این هفته خبر داد و گفت: گردهمایی اعضای انجمن‌های مدارس و بازدید شوراهای آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های شاخص اجرایی در این هفته است.

صارمی اضافه کرد: معرفی و تجلیل از افراد فعال در زمینه مشارکت‌های مردمی و خیران، تقدیر از اداراتی که با شوراهای آموزش و پرورش همکاری دارند و همچنین فراخوان مقاله با محوریت بررسی عوامل تاثیرگذار در ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در همه مولفه‌ها و ارکان نظام آموزشی از جمله دیگر برنامه‌هایی است که توسط این مدیریت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69006/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول