اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بشرویه خبر داد

اختصاص 6 میلیارد ریال برای استخر شنای سرپوشیده بشرویه

رئیس آموزش و پرورش بشرویه گفت: مبلغ 6 میلیارد ریال برای تکمیل استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش این شهرستان اختصاص یافته است.

اختصاص 6 میلیارد ریال برای استخر شنای سرپوشیده بشرویه

جواد صارمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: وجود استخر شنای سرپوشیده تاثیر زیادی در پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان دارد.

وی ادامه داد: وجود استخر شنا برای کودکان و نوجوانان بشرویه با توجه به اقلیم گرم و خشک منطقه از کمبود های اساسی این منطقه به شمار می‌آید و با توجه به اجرای طرح شنای اجباری برای دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی ضرورت وجود استخر شنا بیش از پیش مشخص می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش بشرویه آغاز عملیات سر پوشیده کردن استخر بشرویه را از سال 90 اعلام کرد و افزود: در مرحله نخست با اختصاص یافتن اعتبار 150 میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور از محل امور مشارکت‌ها 40 درصد عملیات احداث استخر اجرایی شد.

صارمی متذکر شد: در مرحله دوم اختصاص اعتبار با 100 میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه‌‌ریزی با اجرای عملیات نصب سوله، دیوار چینی، نصب موتورخانه و بخشی از تاسیسات پیشرفت فیزیکی این استخر به 60 درصد رسید.

وی از اختصاص 6 میلیارد ریال برای تکمیل عملیات احداث استخر شنای سرپوشیده خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری‌‌های به عمل آمده در جلسه‌ای که با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس کشور برگزار شد، این مبلغ به استخر بشرویه اختصاص یافت.

رئیس آموزش و پرورش بشرویه یادآور شد: این مبلغ از محل دو درصد عوارض دخانیات برای تکمیل استخر شنای سرپوشیده شهرستان بشرویه اختصاص یافته است که امیدواریم با اختصاص کامل این مبلغ تا پایان سال جاری این پروژه به اتمام برسد.

انتهای پیام/69006/ل20/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول