اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش‌های مختلف

مسابقه کشوری «معدن» در کرمان برگزار می‌شود

نخستین مسابقه کشوری «معدن از اکتشاف تا فرآوری» در بخش‌های مختلف در کرمان برگزار می‌شود.

مسابقه کشوری «معدن» در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ نخستین مسابقه کشوری «معدن از اکتشاف تا فرآوری» در بخش‌های عکس، فیلم، نرم‌افزار، پویانمایی و مقاله در کرمان برگزار می‌شود.

مسئول و دبیر اجرایی نخستین مسابقه کشوری «معدن از اکتشاف تا فرآوری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: این مسابقه در بخش‌های عکس، فیلم، نرم‌افزار، پویانمایی و مقاله با موضوع اکتشاف، استخراج، فرآوری، مکانیک سنگ، زمین‌شناسی، سنگ‌های قیمتی و تزیینی و ... برگزار می‌شود.

علیرضا رستگار ابراز داشت: متقاضیان شرکت در نخستین مسابقه کشوری «معدن از اکتشاف تا فرآوری» تا 15 اسفند ماه سال جاری برای نام‌نویسی در این مسابقه مهلت دارند و باید در سامانه مرتبط با مسابقه ثبت‌نام کرده و آثار خود را ارسال کنند.

وی عنوان کرد: آثار ارسال شده پس از اتمام مهلت ثبت‌نام به داوران تحویل داده شده تا نظر نهایی خود را اعلام کنند و پس از رأی نهایی داوران، اسامی 10 نفر برتر هر رشته در 20 فروردین ماه سال 93 همزمان با روز ملی انرژی هسته‌ای در سایت اعلام می‌شود.

رستگاری خاطر نشان کرد: آثار برگزیده و منتخب به مدت سه روز در نمایشگاه مسابقه کشوری «معدن از اکتشاف تا فرآوری»از 31 فروردین ماه سال آینده همزمان با ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در معرض دید عموم گذاشته می‌شود.

وی افزود: آیین اختتامیه نمایشگاه نخستین مسابقه کشوری «معدن از اکتشاف تا فرآوری» در دوم اردیبهشت ماه سال 93 همزمان با سالروز انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.

رستگاری همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مرتبط با صنعت با حضور استادان برجسته ایران در حاشیه برگزاری نخستین مسابقه کشوری «معدن از اکتشاف تا فرآوری» خبر داد.

وی عنوان کرد: به نفر برتر در هر رشته لوح تقدیر، تندیس مسابقه و مبلغ 15 میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر، تندیس مسابقه و 10 میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیر، تندیس مسابقه و مبلغ 5 میلیون ریال اهدا می‌شود.

انتهای پیام/80019/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول