اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بروجرد:

نتایج مسابقه کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی در بروجرد اعلام شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: نتایج مسابقه فرهنگی کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی در بروجرد اعلام شد.

نتایج مسابقه کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی در بروجرد اعلام شد

نادر ارجمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: این مسابقه فرهنگی به مناسبت بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آبان ماه در بروجرد فراخوان شده بود و این نتایج هم‌اکنون اعلام شده است.

وی بیان کرد: به منظور گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی اداره ارشاد اسلامی بروجرد و اداره کتابخانه‌های عمومی بروجرد در قالب کاری مشترک مسابقه فرهنگی را در میان اقشار مختلف مردم بروجرد به خصوص جوانان و نوجوانان و همچنین اعضای کتابخانه‌های عمومی بروجرد با اعلام عمومی و توزیع برگ سئوالات برگزار کردند.

ارجمندی اضافه کرد: در این مسابقه فرهنگی بیش از صدها نفر شرکت کرده بودند و از میان شرکت‌کنندگان در این مسابقه بین افرادی که به 80 درصد سئوالات این مسابقه پاسخ درست داده بودند، قرعه‌کشی شد و در ادامه 15 نفر از شرکت‌کنندگان در این مسابقه به عنوان برگزیدگان این مسابقه فرهنگی انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: فاطمه خرمایی، فاطمه کاوسی، راضیه مقدسی، فاطمه یعقوبی، فائزه رحمتی، هدی سبزیان، زینب احمدپور، نرگس روزبهانی، حسین‌علی امیرسرداری، لیلا علی‌دادی، وحید نظام‌الاسلامی، نازار متش، سعیده واحدی، مجتبی مقسمی، رنگین روزبهانی، به عنوان برگزیدگان این مسابقه در بروجرد معرفی شده‌اند که این برندگان برای دریافت جوایز خود می‌توانند به اداره ارشاد اسلامی بروجرد و یا اداره کتابخانه‌های عمومی بروجرد مراجعه کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد تصریح کرد: فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی باید بیشتر از گذشته در بین همه اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان گسترش یابد و مطالعه مفید باید جزئی از برنامه‌های روزانه افراد باشد.

انتهای پیام/85005/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول