اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی در گفت‌‌وگو با فارس:

تیم اعزامی کشتی قم با 3 کشتی‌گیر آسیایی سخت به دنبال کسب مدال است

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: تیم اعزامی هیئت کشتی قم به رقابت‌های قهرمانی کشور در ترکیب خود 3 کشتی‌گیر اعزامی به رقابت‌های آسیایی را دارد و سخت به دنبال کسب مدال است.

تیم اعزامی کشتی قم با 3 کشتی‌گیر آسیایی سخت به دنبال کسب مدال است

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیمی که به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور اعزام شده است در ترکیب خود نفراتی دارد که سابقه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند.

وی ادامه داد: ترکیب تیمی که به این رقابت‌ها رفته است از مسابقات انتخابی استان قم مشخص شده اما با توجه به برخورداری از شرایط سنی، اکنون نفراتی را در ترکیب تیم هیئت کشتی قم داریم که در تابستان سال‌جاری همراه با تیم ملی کشورمان به رقابت‌های برون مرزی اعزام شده‌اند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: در ترکیب هشت نفره تیم هیئت کشتی قم مهدی مرادحاصلی، مهدی ابراهیمی و علی فتاحی‌منش حضور دارند و جالب اینکه هر سه کشتی‌گیر امسال همراه با تیم ملی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی و آسیایی حضور داشته‌اند.

وی تصریح کرد: مهدی مرادحاصلی و مهدی ابراهیمی به ترتیب در اوزان 58 و 76 کیلوگرم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در اولان باتور مغولستان حضور داشتند و خوشبختانه ابراهیمی در این رقابت‌ها موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز شد.

حلوایی اظهار کرد: همچنین علی فتاحی‌منش که در وزن 85 کیلوگرم ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان به رقابت‌های بین‌المللی جام کازاراشویلی گرجستان اعزام شده بود توانست در این رقابت‌ها عنوان سوم و نشان برنز را کسب کند.

وی با بیان اینکه میزبان و زمان برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور مشخص شده است، عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان قرار است پیکارهای جوانان کشتی فرنگی کشور از فردا دوشنبه بیست و سوم دی‌ماه در شهرستان نوشهر به انجام برسد.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: این دوره از پیکارها قرار است در اوزان 50، 55،60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم و البته بدون ارفاق وزن برگزار شود و تیمی که از قم به این مسابقات اعزام شده هشت فرنگی‌کار مدعی را در ترکیب خود دارد و 100 درصد امیدوار به کسب مدال است.

وی خاطرنشان کرد: رضا مردی، مهدی قادری، مهدی مرادحاصلی، مهدی عطارد، رضا جشن‌لو، مهدی ابراهیمی، علی فتاحی‌منش، یحیی جساس و محمدجواد محمدی‌فرد نفراتی هستند که ترکیب تیم قم در مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشورمان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/78002/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول