اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین:

تنها 5 درصد کارکنان در برخی ارگان‌ها از رسالت خود خبر دارند

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین گفت: متأسفانه در برخی از ارگان‌ها تنها 5 درصد کارکنان از اهداف و رسالت‌های سازمانی خود خبر دارند.

تنها 5 درصد کارکنان در برخی ارگان‌ها از رسالت خود خبر دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان قزوین رسول جزدره‌ای در جلسه شورای تحول اداری زندان‌ها اظهار داشت: بهبود امور و دستیابی به اهداف سازمانی کاری سخت و دشوار است و در زندان این کار به مراتب سخت‌تر از حوزه‌های دیگر است.

وی افزود: چارچوب شبکه راهبردی تحول اداری در زندان‌های استان به درستی تبیین شده و اقدامات و طرح‌های غیرقابل مقایسه با سنوات گذشته و ستودنی در حوزه تحول اداری صورت گرفته است.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین هدف از راه‌اندازی شبکه تحول اداری را تقویت توانمندی‌های نظام اداری در راستای ایفای وظایف و نقش سازمان‌ها برشمرد و آن را برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استان ضروری دانست.

جزدره‌ای اظهارداشت: متأسفانه در برخی از ارگان‌ها تنها پنج درصد کارکنان از اهداف و رسالت‌های سازمانی خود خبر دارند. بر همین اساس اطلاع‌رسانی خدمات نیز در برخی از دستگاه‌های اجرایی استان ضعیف و اثربخشی ابزارهای اطلاع رسانی پایین است.

وی حقوق مردم و سلامت اداری را از ارکان مهم در نظام مدیریت تحول اداری برشمرد و اذعان داشت: استانداردسازی و اطلاع‌رسانی خدمات، سنجش و ارتقای کیفیت خدمات، بازرسی وضعیت خدمت‌رسانی به مردم و نظام پاسخگویی جزو حقوق مردم در نظام مدیریت تحول اداری به حساب آمده و باید به جد مورد توجه همه مسئؤلان قرار گیرد.

انتهای پیام/2667/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول