اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ازدواج پشت میله‌های زندان طبس

مراسم عقدکنان دختر و پسر زندانی در ندامتگاه طبس برگزار شد

رئیس اداره زندان طبس گفت: زمینه ازدواج‌ دختر و پسر زندانی در طبس فراهم و مراسم عقدکنان عروس و داماد نیز در ندامتگاه طبس برگزار شد که این اتفاق خوشایند برای دومین بار در ندامتگاه طبس انجام می‌شود.

مراسم عقدکنان دختر و پسر زندانی در ندامتگاه طبس برگزار شد

حسین حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: براساس آئین‌نامه‌ی سازمان زندان‌ها زمینه‌ی ازدواج دختر و پسر زندانی در ندامتگاه طبس فراهم و مراسم عقدکنان این عروس و داماد هم باشرکت جمعی از محکومان ساکن در ندامتگاه طبس برگزار شد.

وی ادامه داد: این زوج خوشبخت باحضور عاقد، در پای سفره‌ی عقد نشستند و پس از جاری شدن خطبه‌ی عقد، با ازدواج زندگی مشترک‌شان را در پشت میله‌های زندان آغاز کردند که هر دو تا حدود 2 سال دیگر باید در زندان طبس دوران محکومیت خود را سپری کنند، که امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور از طرف قوه قضائیه و کمیسیون مربوط به عفو زندانیان، این دوران محکومیت برای‌شان کوتاه‌تر شود.

رئیس اداره زندان شهرستان طبس خاطرنشان کرد: «مریم» و «رضا» تنها می‌توانند در ملاقات‌های خصوصی و در روزهایی که سازمان زندان‌ها تعیین می‌کند و یا در مرخصی‌هایی‌شان یکدیگر را ببینند، تا پس از گذران دوران محکومیت با فراهم آوردن کاشانه‌ای با این ازدواج زندگی زناشویی‌شان ادامه دهند.

وی یادآور شد: این اتفاق خوشایند برای دومین بار است که در ندامتگاه طبس انجام می‌شود و پیش از این نیز در شهریور 1391 مراسم عقد دیگری در این ندامتگاه برگزار شده بود.

انتهای پیام/90001/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول