اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی همدان خبر داد

اصلاح نقطه حادثه‌خیز محور جوکار ـ تویسرکان

رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از اصلاح نقطه حادثه‌خیز محور جوکار ـ تویسرکان خبر داد.

اصلاح نقطه حادثه‌خیز محور جوکار ـ تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، جواد نگاهداری اظهار کرد: این اداره در محور جوکار ـ تویسرکان حدفاصل روستای حسین‌آباد شمالی و خیرآباد اقدام به نقشه‌برداری و اصلاح هندسی قوس موجود در محل کرده است.

وی افزود: امید است با طراحی جدید و اجرای صحیح آن شاهد هیچ گونه تصادف و انحراف از جاده در این محل نباشیم.

رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی استان همدان اظهار کرد: یکی از وظایف مهم اداره فنی و مهندسی، بررسی وضعیت نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان و ارائه طرح بهینه برای اصلاح این نقاط است.

نگاهداری ابراز داشت: این اداره با برخورداری از کادر قوی و مجرب، استفاده از تجهیزات جدید نقشه‌برداری و بکارگیری نرم‌افزارهای پیشرفته اقدام به مطالعه و اصلاح بسیاری از نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان کرده است.

وی یادآور شد: گزارش‌های مردمی و راهنمایی و رانندگی فقط حادثه‌خیز بودن یک نقطه را بیان می‌کند اما تشخیص ایراد و اشکال فنی راه تنها از طریق مطالعات و نقشه‌برداری امکان‌پذیر است.

رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به مهم‌ترین مشکلات این نقاط اظهار کرد: عرض کم راه و سواره‌رو، شیب‌های طولی و عرضی غیر استاندارد و متناسب نبودن شعاع قوس‌ها با سرعت وسیله نقلیه از مشکلات مهم این نقاط است.

وی در پایان تصریح کرد: از دیگر مشکلات این نقاط وجود دور(شیب عرضی) نامناسب در قوس‌ها، تداخل قوس افقی، قائم و نبود اضافه عرض در قوس‌ها است.

انتهای پیام/89006/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول