اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز دشتستان برگزار شد

یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز دشتستان با حضور جمعی از مسئولان و فرهنگیان در آموزشگاه شاهد محمد رسول‌الله (ص) برازجان برگزار شد.

یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس آموزش و پرورش دشتستان صبح امروز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز اظهار داشت: شهدا انسان‌های شایسته‌ای بوده‌اند و شهامت‌ها و ایثارهایی که در کربلای جبهه‌ها از خود نشان دادند باعث شده رحمت خداوند بر ملت ایران فرود آید.

عباسعلی اسدی افزود: بدون تردید اگر امروز شاهدیم که دشمنان سر تعظیم در برابر ملت ایران فرو می‌آورند به برکت خون شهداست.

وی همچنین بر لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: ترویج فرهنگ شهید و شهادت نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر این نظام در عرصه‌های بین‌المللی هستیم.

اسدی تاکید کرد: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان در واقع راهکاری برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است و امیدواریم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

وی بیان کرد: مردم دشتستان مردمانی مومن و معتقد هستند و تعداد زیادی شهید تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند و جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان نیز با تقدیم شهدا و جانبازان و آزادگان نقش مهمی در تثبیت نظام اسلامی داشته‌اند.

اجرای نمایشنامه یاد یاران، خاطره‌گویی یادگاران هشت سال دفاع مقدس و سرود و مداحی نیز از دیگر بخش‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/2452/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول