اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

سال آینده به لحاظ بودجه سال دشواری برای زنجان است

استاندار زنجان گفت: سال آینده به لحاظ بودجه سال دشواری برای استان زنجان خواهد بود.

سال آینده به لحاظ بودجه سال دشواری برای زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به سالگرد عملیات کربلای 5 اظهار داشت: در این عملیات رزمندگان استان زنجان حضور موثری داشتند.

وی ادامه داد: تعداد قابل توجهی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس استان زنجان مربوط به عملیات کربلای 5 هستند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کشورمان در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر قرار دارد، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید عنایت ویژه به دهه فجر داشته باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مراسم دهه فجر همانند سال‌های گذشته باید باشکوه و عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.

انصاری مراسم دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن را تجلی همیشگی اتحاد ملت ایران بر اهداف انقلاب و آرمان‌های امام خمینی(ره) دانست و گفت: همه دستگاه‌ها نهایت تلاش خود را برای جذب مشارکت عمومی در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم داشته باشند.

وی بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مراسم دهه فجر تاکید کرد و ادامه داد: تلاش شود وجه مردمی در پیروزی انقلاب برجسته‌تر شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نقش مردم استان زنجان در حوادث مهم انقلاب بازآفرینی شود، ادامه داد: آن چه مطرح می‌شود باید بیانگر حضور مردم استان زنجان در حوادث انقلاب باشد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه بخشنامه‌ای از سوی معاون اول رئیس‌جمهور درباره مقابله با مفاسد و شناسایی و معرفی اتفاقات گذشته صادر شده است، اظهار کرد: زمانی نیز برای اجرای این بخشنامه پیش‌بینی شده است.

انصاری همچنین با اشاره به اینکه کشورمان در زمینه مصرف گاز از شرایط خوبی برخوردار نیست، بیان داشت: ظرفیت مصرف گاز 730 میلیون متر مکعب است.

وی بر لزوم کاهش مصرف گاز طبیعی مردم استان زنجان تاکید کرد و افزود: مردم با استفاده از لباس‌های گرم در منزل و استفاد از عایق‌بندی مناسب به کاهش میزان مصرف گاز طبیعی کمک کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی در ایام تعطیل صرفه‌جویی کرده و موارد لازم را رعایت کنند، اضافه کرد: با این افزایش مصرف گاز طبیعی مراکز آموزشی و مصارف خانگی قطع نمی‌شود و شرکت گاز فشار افزایش مصرف گاز را به واحدهای تولیدی و خدماتی وارد می‌کند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شرکت گاز بازرسی مناسب در این زمینه داشته باشد، افزود: با دستگاه‌های اجرایی که شرایط لازم را رعایت نکنند برخورد جدی صورت می‌گیرد.

انصاری در ادامه به برگزاری تعدادی از همایش‌ها و گردهمایی‌های دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها در مواقع برگزاری همایش کشوری توقع همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی را دارند.

وی با بیان اینکه در بعضی موارد همایش‌ها با نیازهای اساسی و توسعه استان ارتباطی ندارد، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی که قصد برگزاری همایش ملی و کشوری را داشته باشند باید ابتدا هماهنگی لازم را با استانداری زنجان داشته باشند و سپس به برگزاری آن اقدام کنند.

استاندار زنجان تاکید کرد: اگر همکاری لازم انجام نشده باشد دستگاه‌ متولی انتظار همکاری دیگر دستگاه‌ها را نداشته باشد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه مدیران توجه ویژه به رسیدگی مراجعات مردم به ویژه ایثارگران را داشته باشند، تصریح کرد: نوع مراجعات ایثارگران از جنس زیاده‌خواهی نیست.

انصاری همچنین به بحث بودجه استان زنجان اشاره کرد و متذکر شد: از ابتدای سال آینده مدیران دستگاه‌ها باید آماده باشند چراکه فرصتی برای ریخت و پاش وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه سال آینده به لحاظ بودجه سال دشواری برای استان زنجان خواهد بود، تصریح کرد: استان زنجان نرخ تورم بالاتری نسبت به متوسط کشوری دارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تورم استان زنجان مهرماه امسال با نرخ تورم کشوری برابر شده است، گفت: استان زنجان در آبان و آذرماه امسال از نرخ تورم کشوری پایین‌تر شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید کالاهای مورد نیاز خود را از استان زنجان خریداری کنند، اذعان داشت: با این اقدام کمک موثری به تقویت اقتصاد استان زنجان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73008/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول