اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان خدمات شهری شهرداری خوی خبر داد

پیش‌بینی 888 میلیارد ریال بودجه برای اداره خدمات شهری شهرداری خوی

رئیس سازمان خدمات شهری شهرداری خوی از پیش‌بینی بودجه اداره خدمات شهری شهرداری خوی به میزان 888 میلیارد ریال در سال 93 خبر داد.

پیش‌بینی 888 میلیارد ریال بودجه برای اداره خدمات شهری شهرداری خوی

صفر ولیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی اظهار داشت: اداره خدمات شهری با چهار ناحیه در مناطق مختلف شهر و کوی ولیعصر، بازوی اجرایی شهرداری در خدمات‌رسانی به شهروندان است.

وی با اشاره به زمینه فعالیتی این اداره و نواحی چهارگانه شهری، افزود: بخشی از فعالیت‌های اداره خدمات شهری که از سوی نواحی چهارگانه به صورت مستمر و در طول سال صورت می‌گیرد، لایروبی جوی‌های موجود در سطح شهر، کوچه‌ها، معابر اصلی و حاشیه شهر است که این لایروبی‌ها در بهداشت عمومی شهر و حفظ سلامتی شهروندان موثر است.

رئیس خدمات شهری شهرداری خوی اضافه کرد: برداشت زباله‌های تولید شده توسط شهروندان از دیگر اقدامات مهم نواحی شهرداری است که با توجه به حجم زیاد زباله‌های تولید شده در طول شبانه‌روز از عمده‌ترین فعالیت‌های پیمانکاران اداره خدمات شهری محسوب می‌شود.

ولیزاده افزود: رفت و روب معابر اصلی، پارک‌ها، فضاهای سبز و کوچه‌های سطح شهر توسط عوامل و پیمانکاران زیر مجموعه اداره خدمات شهری در تمام فصول سال به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه پیشنهادی خدمات شهری شهرداری برای سال 93، اظهار داشت: 2 میلیون متر طول لایروبی نواحی چهارگانه با هزینه‌ 31 میلیارد ریال، 117 تن برداشت زباله به صورت شبانه‌روزی با 800 میلیون ریال و 8 میلیون متر مربع رفت و روب معابر و خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر با مبلغی نزدیک 380 میلیون ریال برای نواحی چهارگانه شهرداری خوی در سال 93 پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/61009/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول