اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری و تاکنون محقق شد

وصول 72 درصد مالیات‌های مستقیم مصوب کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مدت سپری شده از سال جاری امسال 72 درصد مالیات‌های مستقیم مصوب کهگیلویه و بویراحمد وصول شده است.

وصول 72 درصد مالیات‌های مستقیم مصوب کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علیدوست محمدی ظهر امروز در نشست ستاد درآمدها و تجهیز منابع درآمدی کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار و حضور سایر اعضای این ستاد برگزار شد اظهار کرد: در 9 ماه امسال 139 میلیارد و 866 میلیون تومان مالیات بر شرکت‌ها در این استان وصول شده، در حالی که میزان پیش‌بینی آن 237 میلیارد تومان بوده است.

این مسئول افزود: میزان وصول مالیات بر حقوق در این مدت در کهگیلویه و بویراحمد 214 میلیارد تومان بوده، در حالی که میزان پیش‌بینی آن 234 میلیارد تومان بوده است.

وی بیان کرد: در 9 ماه گذشته 540 میلیارد ریال مالیات بر مشاغل در کهگیلویه و بویراحمد وصول شده، در حالی که میزان پیش‌بینی آن 700 میلیارد ریال بوده است.

محمدی ادامه داد: میزان وصول مالیات بر مستغلات در این مدت در کهگیلویه و بویراحمد 71 میلیارد و 880 میلیون ریال بوده، در حالی که میزان پیش‌بینی آن 72 میلیارد و 240 میلیون ریال بوده است.

وی عنوان کرد: در 9 ماه امسال 72 درصد مالیات‌های مستقیم مصوب کهگیلویه و بویراحمد وصول شده است.

محمدی ابراز داشت: چهار هزار و 247 فقره پرونده مودیان بدهکار مالیاتی در اداره‌کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای وصول کامل مالیات‌های مصوب کهگیلویه و بویراحمد و جلوگیری از هرگونه فرار مالیاتی باید اقداماتی شامل دادن تذکر شفاهی و اخطار کتبی، پلمپ واحدهای صنفی و توقیف اموال صاحبان این واحدها در استان انجام شود که مستلزم همکاری مسئولان اجرایی و دستگاه‌های قضایی و امنیتی است.

محمدی گفت: موضوع مالیات بر ارزش افزوده به یک بحث فراگیر در کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده و تعداد قابل توجهی از مودیان مالیاتی این استان تمایل چندانی به پرداخت آن ندارند.

وی بیان کرد: برای نصب صندوق فروش مکانیزه در صنوف مختلف کهگیلویه و بویراحمد تاکنون اقداماتی از سوی اداره‌کل امور مالیاتی این استان انجام و نشست‌هایی نیز با مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شده است.

محمدی اظهار کرد: با راه‌اندازی این صندوق میزان دقیق و شفاف درآمد صنوف کهگیلویه و بویراحمد تعیین و میزان وصول مالیات از صاحبان آنها نیز واقعی‌تر می‌شود.

انتهای پیام/82005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول