اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج رسانه همدان مطرح کرد

نبود انسجام کافی بین مطبوعات استان همدان

رئیس بسیج رسانه همدان یکی از مشکلات در حوزه رسانه را بی‌رغبتی اصحاب رسانه به برنامه‌های اجرایی در حوزه رسانه و نبود انسجام کافی بین مطبوعات دانست.

نبود انسجام کافی بین مطبوعات استان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس محرمی پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز تشکیل بسیج رسانه در کانون بسیج همدان با اشاره به اینکه حدود یک سال از راه‌اندازی بسیج رسانه در استان همدان می‌گذرد، افزود: از مهمترین اقدامات بسیج رسانه استان طی این مدت جذب و معرفی بسیج رسانه به اهالی رسانه و تلاش در راستای معرفی اهداف بوده است.

وی با اشاره به اهداف بسیج رسانه تصریح کرد: از مهمترین اهداف بسیج رسانه تربیت خبرنگار و رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی است.

رئیس بسیج رسانه در همدان با اشاره به اقدامات اجرایی این مجموعه ادامه داد: فعالیت‌های بسیج رسانه استان در مدت فعالیتش در دو بخش آموزشی و فرهنگی خلاصه می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مهارتی، کارگاه‌های معرفتی در زمینه مسائل روز، برگزاری مسابقات ورزشی، اردوهای زیارتی، سیاحتی و تفریحی، بازدید از اماکن تاریخی و نمایشگاه‌ها و... از جمله برنامه‌های آموزشی و فرهنگی بسیج رسانه بوده است.

محرمی با اشاره به اجرای برنامه‌های مدون ابراز داشت: از برنامه‌های مدونی که بسیج رسانه آن را پیگیری می‌کند ارتباط اصحاب رسانه و تعامل خبرنگاران با یکدیگر است.اجرایی کردن آموزش‌ها و به حداکثر رساندن توانایی‌ها از جمله برنامه‌های در دستور کار بسیج رسانه است.

رئیس بسیج رسانه در همدان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات در حوزه رسانه بی‌رغبتی اصحاب رسانه به برنامه‌های اجرایی در حوزه رسانه و نبود انسجام کافی بین مطبوعات استان و شهرستان‌ها است.

وی با اشاره به تأثیرگذاری نشست‌ها در حوزه رسانه گفت: در استان همدان با وجود تلاش‌های زیاد این نشست‌ها شکل نمی‌گیرد.

محرمی با اشاره به وجود مجوز 28 نشریه در سطح استان اضافه کرد: از این تعداد فقط سه یا چهار نشریه در استان چاپ می‌شود و حوزه رسانه‌ای استان معطوف به چند نشریه معرفی شده است.امید است با رفع مشکلات توسط مدیر مسئولان و نگاه مثبت مسئولان استان به بحث رسانه مشکلات این حوزه حل شده و مطبوعات به تعطیلی کشیده نشوند.

رئیس بسیج رسانه در همدان در پایان خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت استان، اطلاع‌رسانی شایسته و انسجام اصحاب رسانه می‌توان بسیاری از مشکلات این حوزه را حل کرد.

انتهای پیام/89006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول