اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

رایزنی‌ها برای اکران فیلم‌های جشنواره فجر در همدان ادامه دارد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: استان همدان برای اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در حال رایزنی است.

رایزنی‌ها برای اکران فیلم‌های جشنواره فجر در همدان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، 12 بهمن ماه در جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره فیلم فجر کار خود را آغاز می‌کند که قرار است فیلم‌های این جشنواره منحصر به پایتخت نبوده و در برخی استان‌ها نیز اکران شود.

تاکنون دو بار استان همدان موفق به اکران فیلم‌های جشنواره فجر شده که اگر امسال نیز این اتفاق خوب فرهنگی رخ دهد، شاهد سومین سال اکران این فیلم‌ها در همدان خواهیم بود.

با توجه به اینکه در دو سال اخیر اکران فیلم‌های جشنواره فجر در همدان با استقبال پرشور همدانی‌ها و علاقمندان مواجه بوده، امیدواریم بتوانیم امسال نیز این رویداد فرهنگی را در همدان داشته باشیم.

در همین راستا معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه همدان به دنبال اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره فجر است، افزود: استان همدان آمادگی خود را برای نمایش فیلم‌های جشنواره فجر اعلام کرده است.

هادی فیض‌منش افزود: رایزنی‌ها برای اکران فیلم‌ها در استان انجام شده و ادامه دارد تا در صورت موافقت بتوانیم مانند سال‌های قبل شاهد حضور این جشنواره در همدان باشیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اعتبارات لازم در این زمینه فراهم شده است، اذعان کرد: اینکه اعتبارات در این زمینه اندک است، صحت دارد اما گویا قرار شده وزارت کشور اعتبار لازم را بپردازد که هنوز مشخص نشده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان یادآور شد: در چند روز آینده اکران یا عدم اکران این فیلم‌ها در همدان مشخص می‌شود که اطلاع‌رسانی در این زمینه نیز صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/89003/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول