اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

برای برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد مشکلات مالی داریم

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از وجود مشکلات اعتباری برای برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد خبر داد.

برای برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد مشکلات مالی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سید حمید طباطبایی با بیان این‌که ستاد اجرایی جشنواره فیلم فجر مشهد از 2 ماه پیش تشکیل شده است، گفت: کمیته‌های ستاد اجرایی معرفی شده است و از 2 ماه قبل فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: سال گذشته دبیرخانه جشنواره فیلم فجر در تهران برای اکران فیلم‌ها در مشهد مطالبه‌ای نداشت اما در سال جاری برای اکران هر فیلم در مشهد برای پرداخت به تولیدکنندگان فیلم مبلغ 5 میلیون تومان مطالبه کرده است که برای پرداخت این مبلغ کل اعتبار جشنواره فیلم فجر مشهد هزینه می‌شود و برای برگزاری جشنواره عملاً اعتباری نداریم.

این مسئول از برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان رضوی خبر داد و تصریح کرد: در این جلسه از نهادهای ذی‌ربط استانداری و شهرداری درخواست مشارکت برای برگزاری این جشنواره را داریم که اگر زمینه آن فراهم نشود برگزاری جشنواره به سختی امکان‌پذیر است.

وی در پاپان اظهارامیدواری کرد؛ با توجه به این‌که برگزاری این جشنواره از مطالبات مردم مشهد است یازدهمین دوره این رویداد مهم فرهنگی با مشارکت‌ها دستگاه‌ها و نهادهای استان هر چه باشکوه‌تر برپا شود.

شایان ذکر است؛ مشهد تاکنون توانسته است 10 دوره جشنواره فیلم فجر را همزمان با تهران برگزار کند.

انتهای پیام/2202/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول