اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی اعلام کرد

500 میلیون تومان هزینه برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد در سال جاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به واگذاری هزینه‌ پخش فیلم به استان توسط سازمان سینمایی، برآورد برگزاری هزینه امسال این دوره از جشنواره در مشهد بالغ بر 500 میلیون تومان است.

500 میلیون تومان هزینه برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، علی‌اصغر رشید در جلسه شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی جشنواره فیلم فجر مشهد با بیان این که امسال در اجرای فیلم فجر تغییراتی نسبت به سال گذشته صورت گرفته گفت: در سال جاری تامین درصد متنابهی از هزینه اکران فیلم بر عهده استان‌های مجری گذاشته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به واگذاری هزینه‌های پخش فیلم به استان توسط سازمان سینمایی، برآورد برگزاری هزینه امسال این دوره از جشنواره در مشهد بالغ بر 500 میلیون تومان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی از قول مساعد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کمک به برگزاری جشنواره فیلم مشهد خبر داد و اظهار داشت: در صورت لزوم مکاتبات و ملاقات‌های موردنیاز با حوزه هنری، شهرداری مشهد و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه برای تامین بخشی از هزینه‌های جشنواره صورت خواهد گرفت.

رشید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی دست‌اندرکار تاکید و خاطرنشان کرد: سیاست‌ها و خط مشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیره رضوی در اکران فیلم‌ها مدنظر قرار گیرد به عبارت دیگر توجه اصولی به برگزاری این جشنواره در پایتخت معنوی ایران و ملزومات چنین اعتقادی باید مدنظر واقع شود.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول