اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح فردا صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین نشست فعالان رسانه‌ای استان فارس در شیراز

نخستین نشست فعالان رسانه‌ای سراسر فارس با حضور دکتر رضا سراج و جمعی از نخبگان و فعالان رسانه در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین نشست فعالان رسانه‌ای استان فارس در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس، رئیس این سازمان اظهار داشت: این نشست به مناسبت روز بسیج رسانه و بزرگداشت شهید جاویدالاثر غلامرضا رهبر (شهید شاخص رسانه‌ای کشور) با حضور نخبگان، فرهیختگان و فعالان عرصه رسانه‌ سراسر استان فارس برگزار می‌شود.

اسماعیل قزلسفلی اضافه کرد: دکتر رضا سراج رئیس پیشین سازمان بسیج دانشجویی کشور، کارشناس مسائل استراتژیک و رئیس دانشکده پیامبر اعظم(ص) دانشگاه جامع امام حسین(ع) سخنران ویژه این نشست است.

وی افزود: در این برنامه فعالان رسانه‌ای این استان در موضوع «چگونگی ترسیم نقشه راه و راهبردهای حرکت آینده بسیج رسانه» در فارس به هم‌اندیشی می‌پردازند و همچنین از یک خانواده شهید رسانه‌ای، یک فعال رسانه‌ای (فرزند شهید) و برگزیدگان مسابقه «بسیج در قاب رسانه» تجلیل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس ادامه داد: از جمله برنامه‌های دیگر به مناسبت روز بسیج رسانه و سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر (نخستین خبرنگار جنگ در دفاع مقدس) می‌توان به پخش ویژه‌برنامه تولیدی معرفی بسیج رسانه و برنامه‌های آن از شبکه استانی فارس که توسط گروه تلویزیونی این شبکه تهیه شده است، اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: همچنین اصحاب رسانه این استان با ظرفیت‌های رسانه‌ای که در اختیار دارند در راستای پاسداشت این مناسبت (روز بسیج رسانه و سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر، نخستین خبرنگار جنگ در دفاع مقدس) در قالب‌های یادداشت، مصاحبه و گزارش خبری و ... قلم‌فرسایی می‌کنند.

قزلسفلی بزرگداشت شهدای رسانه را پاسداشت مجاهدان راه آگاهی و انتقال دهندگان ارزش‌های دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: 21 دی به مناسبت گرامی‌داشت سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر به عنوان «روز بسیج رسانه» نامگذاری شده است.

به گزارش فارس، نخستین نشست فعالان رسانه‌ای سراسر استان فارس، فردا یک‌شنبه 22 دی 92 از ساعت 9 صبح در مجتمع فرهنگی شلمچه شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول