اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردل:

دستگاه‌های اداری اردل بازرسی نامحسوس می‎شود

امام جمعه اردل بازرسی‌های نامحسوس از دستگاه‌های اداری و اختصاص اعتبارات بخش فرهنگی دستگاه‌ها با اولویت امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر وظایف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان برشمرد.

دستگاه‌های اداری اردل بازرسی نامحسوس می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام موسی سلمانپور صبح امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای است که مردم نسبت به دولت و بالعکس و مردم نسبت به مردم دارند.

وی بر ضرورت فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و گفت: سه عنصر فرهنگ‌سازی، الگوسازی و رفتارسازی روحیه‌ مسئولیت‌پذیری اجتماعی را در مردم تقویت کند.

سلمانپور ادامه داد: برهمین اساس چنانچه کسی در جامعه کار خیری انجام داد، باید از او تقدیر شود تا زمینه‌ای برای ترویج خوبی‌ها در جامعه فراهم شود و بالعکس اگر منکری از کسی سر بزند، افراد جامعه در خود احساس مسئولیت کرده و نهی‌ از منکر کنند.

امام جمعه اردل هدف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه‌ دانست و گفت: احیای این مهم در جامعه جوانان را در برابر تهاجم فرهنگی دشمن واکسینه خواهد کرد.

وی بر ضرورت صدور احکام مسئولیتی ستاد احیای امر به معروف در این شهرستان تأکید کرد و گفت: بازرسی‌های نامحسوس از دستگاه‌های اداری و اختصاص اعتبارات بخش فرهنگی دستگاه‌ها با اولویت امر به معروف و نهی از منکر از دیگر وظایف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‎شود.

انتهای پیام/68010/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول