اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

نخستین یادواره دهه انقلاب در بابل برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر نخستین یادواره دهه انقلاب در بابل برگزار می‌شود.

نخستین یادواره دهه انقلاب در بابل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد جانی‌روشن بعد از ظهر امروز در جلسه تشکیل ستاد دهه فجر بابل در سالن اجتماعات فرمانداری بابل اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر امسال 20 برنامه در سه محور مهم در بابل اجرا می‌شود که سه برنامه آن شاخص است.

وی افزود: هر اداره، دانشگاه و نهادی در سال جاری باید یک برنامه شاخص اجرا کند و این یکی از اقداماتی است که در دهه فجر امسال اجرایی می‌شود.

جانی‌روشن بیان داشت: امسال از ظرفیت‌های کانون‌های فرهنگی از جمله کانون فرهنگی راه شهید و کانون فرهنگی زلال نیز استفاده می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر نخستین یادواره دهه انقلاب در بابل برگزار می‌شود اذعان داشت: همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی در هرچه بهتر برگزار کردن این یادواره با ما همکاری کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل گفت: رژه موتورسواران، به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، زیارت مرقد عالم فقید مرحوم آیت‌الله روحانی و راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه‌های این ایام در شهرستان بابل است.

وی با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین و باسابقه‌ترین نهاد انقلابی است افزود: گاهی مصوباتی در جلسات تصویب شده ولی در اجرا به آن اهمیت داده نمی‌شود و از آن جایی که کارهای فرهنگی متولیان متعددی دارد و دستگاه‌های مختلفی در کار اجرایی دخیل هستند، ضرورت دارد کارهای فرهنگی در شهر و استان متمرکز باشد و ادارات با این شورا هماهنگی و تعامل کافی داشته و کارهای فرهنگی بدون اطلاع این شورا انجام نشود.

انتهای پیام/86009/ش‌20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول