اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن دشتستان خبر داد

اخذ ضمانت زنجیره‌ای برای دریافت‌کنندگان تسهیلات ساخت مسکن

معاون بنیاد مسکن دشتستان گفت: ضمانت زنجیره‌ای برای دریافت‌کنندگان تسهیلات ساخت مسکن در دستور کار دولت قرار دارد.

اخذ ضمانت زنجیره‌ای برای دریافت‌کنندگان تسهیلات ساخت مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد کرمی صبح امروز در دیدار از روستاهای منطقه سعدآباد اظهار داشت: بنیاد مسکن تاکنون اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی در مناطق روستایی شهرستان انجام داده و روز به روز نیز این خدمات گسترش بیشتری داشته است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات امری لازم و ضروری است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این مسیر نهایت توان خود را در اجرای طرح‌ها به کار گرفته است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان با تشریح نحوه اجرای طرح هادی روستای بشیرآباد گفت: فازهای بعدی طرح هادی بشیرآباد را به‌طور اولویت‌دار به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پیشنهاد داده‌ایم و در این کمیته گنجانده شده است.

کرمی تصریح کرد: در صورت تامین اعتبارات، آمادگی کامل برای اجرای ادامه طرح هادی را داریم و به فضل خدا با اجرای این طرح مشکلات خیابان‌ها و معابر این روستا مرتفع می‌شود.

وی در ارتباط با بازدید کارشناسان از منازل آسیب‌دیده در اثر زلزله مطالبی بیان کرد و گفت: بنیاد مسکن در حادثه زلزله اخیر اقدامات مناسبی در روستاهای شهرستان انجام داده است.

معاون بنیاد مسکن دشتستان از اخذ ضمانت زنجیره‌ای برای دریافت‌کنندگان تسهیلات ساخت مسکن خبر داد و ابراز داشت: ضمانت زنجیره‌ای برای دریافت‌کنندگان تسهیلات ساخت مسکن در دستور کار دولت قرار دارد و سعی داریم بانک‌ها را در اجرای آن متقاعد کنیم.

انتهای پیام/2452/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول