اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد

تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر در پردیس با نظر دولت

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس خبر داد.

تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر در پردیس با نظر دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدمهدی هدایت ظهر امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگاران در محل این شرکت ضمن تقدیر از اصحاب رسانه و خبرگزاری‌‏ها در انعکاس موارد مربوط به مسکن مهر و پیگیری‏‌های خبرنگاران در روند رو به رشد مسکن مهر پردیس، این فعالیت‏‌ها را بسیار سازنده دانست.

وی افزود: اولویت کاری شرکت عمران پردیس، عمل به تعهداتی است که به مردم داریم و نگرانی مردم نسبت به تغییر دولت و مدیران و اینکه این تعهدات انجام نمی‏‌شود، لزومی ندارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: به افرادی که در مسکن مهر ثبت نام کرده‌‏اند و با تائید شرایط آنها، آورده‏‌های خود را طبق شرایط واریز کرده‌اند، مسکن مهر تعلق می‌‏گیرد.

هدایت ادامه داد: نظر شرکت عمران شهرهای جدید بر این است که از این به بعد، واحدهای تحویلی را هم‏زمان با امکانات روبنایی و زیربنایی حتی در حداقل نیازها اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: با رصد پروژه‏‌ها توسط معاون وزیر راه و شهرسازی، سیاست جدیدی اتخاذ شده است که باید روبناها را تکمیل کنیم و حتی تکمیل فضای سبز شهری که احداث آن نیز جزو تعهدات شرکت عمران نیست، با استفاده از ظرفیت‏‌های قانونی بخش‌‏های اولیه که نیاز ساکنان است، انجام شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: باید شهری سالم و پویا با امکانات مناسب را تحویل مردم دهیم تا مشکلی از این بابت نداشته باشند و در فازهای مختلف واحدهای تجاری، مساجد، مدارس، مراکز درمانی و مجموعه‌‏های فرهنگی توسط شرکت عمران پردیس انجام شود.

هدایت اضافه کرد: مجموع این طرح‏‌ها در فازهای مختلف شهر جدید پردیس، در بخش آموزشی شامل 297 واحد بوده که 24 واحد آن در حال ساخت و 21 واحد در دست بهره‌‏برداری است.

وی تصریح کرد: 37 واحد درمانی نیز باید اجرایی شود که دو واحد در حال ساخت بوده و پنج واحد در دست بهره‌‏برداری است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: چهار کلانتری نیز در شهر جدید پردیس احداث می‏‌شود که دو واحد در حال ساخت است.

هدایت افزود: همچنین 58 واحد مذهبی باید در شهر جدید پردیس احداث شود که 11 مورد آن در حال ساخت بوده و پنج واحد در دست بهره‏‌برداری است.

وی تصریح کرد: در بخش واحدهای تجاری شهر جدید پردیس نیز 420 واحد مشخص شده که 12 واحد در حال ساخت بوده و 84 واحد نیز در دست بهره‌‏برداری قرار دارد.

انتهای پیام/2568/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول