اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان خبر داد

ارائه تسهیلات کم‌بهره حمایتی برای کشاورزان و دامداران دشتستان

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان از ارائه تسهیلات کم‌بهره حمایتی برای کشاورزان و دامداران دشتستان خبر داد.

ارائه تسهیلات کم‌بهره حمایتی برای کشاورزان و دامداران دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین قیصری صبح امروز در بازدید از روستاهای سعدآباد اظهار داشت: توسعه کشاورزی و رسیدگی به مشکلات این قشر امری بسیار مهم و ارزشمند است که باید توجه لازم به این قشر شود.

وی افزود: دشتستان دارای بیش از 4 میلیون و 200 هزار اصله نخل بارور است و برای تامین آب مورد نیاز نخیلات باید از همه توان موجود بهره ببریم.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان با تشریح اقدامات انجام گرفته در سال‌های اخیر و خدمات ارائه شده به نخلداران خاطرنشان کرد: تامین به موقع آب کشاورزان مهم‌ترین دغدغه این قشر در سال جاری است.

قیصری تصریح کرد: در سال 89 تعداد 15 پیمانکار در حال اجرای کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات بوده‌اند و سایر کانال‌ها جزو اولویت و پیشنهادات ما است که در صورت تخصیص اعتبار، اجرای آن را آغاز خواهیم کرد.

وی از ارائه تسهیلات کم‌بهره حمایتی برای کشاورزان و دامداران دشتستان خبر داد و گفت: برای طرح‌های حمایتی و اعطای تسهیلات مختلف به کشاورزان و دامداران آمادگی لازم را داریم و از کشاورزان می‌خواهیم نسبت به احداث صنایع تبدیلی خرما اقدامات لازم را انجام دهیم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان بیان کرد: تلاش برای بهبود بازار فروش محصولات کشاورزان در دستور کار قرار دارد و برای رسیدن به موفقیت در این راستا اهتمام جدی داریم و از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم.

وی یادآور شد: از مسئولان شهرستان و استان انتظار داریم حمایت و پشتیبانی لازم را از کشاورزان و تولیدکنندگان داشته باشند تا مشکلات این قشر کاهش یابد و در تامین معیشت خانواده با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/2452/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول