اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود

بیست و هفتمین سالگرد شهدای عملیات کربلای 4 در اهواز

مراسم سالگرد شهدای عملیات کربلای 4 با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا در اهواز برگزار شد.

بیست و هفتمین سالگرد شهدای عملیات کربلای 4 در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مردم و مسئولان اهوازی با حضور در مراسمی سالگرد شهدای عملیات کربلای 4 را گرامی داشتند.

این آیین صبح امروز همزمان با فرارسیدن سالروز انجام عملیات کربلای 4 با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار ‌شد.

در مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای عملیات کربلای 4 در اهواز دعای پرفیض ندبه توسط مداح جوان خوزستانی امین صوفی قرائت شد.

در این آیین که در مسجد شفیعی اهواز واقع در میدان شهدا نبش خیابان آزادگان برگزار ‌شد حضرت آیت‌الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و پدر طلبه شهید سیدمرتضی شفیعی نیز حضور داشت.

همچنین جاسم صفات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان و حسن مروتی رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در این آیین معنوی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی مسئول دفا‌تر نمایندگی ولی ‌فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان و حجت‌الاسلام جعفر علوی‌کیا، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه نفت از دیگر مسئولانی بودند که در مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای عملیات کربلای 4 در اهواز حضور یافته بودند.

ماندنی ذراتی مشاور استاندار خوزستان و مسئول هماهنگی امور ایثارگران و علیرضا قهفرخی معاون فرهنگی پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک اهواز در مراسم بزرگداشت شهدا حضور داشتند.

جمعی از خانواده‌های شهدا از جمله خانواده شهید سیدحسین سیدموسوی، خانواده شهیدان حسنعلی و حسینعلی نبیان خوزانی و خانواده شهید جمال آهنگری نیز در بزرگداشت سالگرد شهدای عملیات کربلای 4 در اهواز حضور یافتند و یاد شهیدان والامقام این عملیات را گرامی داشتند.

برپایی ایستگاه صلواتی در خیابان آزادگان در دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالگرد شهدای عملیات کربلای 4 در اهواز بود که تعدادی از جوانان از خودرو‌ها و عابران پیاده پذیرایی می‌کردند.

انتهای پیام/72010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول