اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم استاندار هرمزگان

سرپرست بخشداری جغین رودان منصوب شد

استاندار هرمزگان طی حکمی عباس ناصحی را به سمت سرپرست بخشداری جغین منصوب کرد.

سرپرست بخشداری جغین رودان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی فرمانداری رودان، در متن حکم استاندار هرمزگان خطاب به ناصحی آمده است: با استعانت از خداوند منان و نظر به تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست بخشداری جغین منصوب می‌شوید. 

استاندار هرمزگان در ادامه این حکم خطاب به ناصحی اظهار امیدواری کرده است؛ در پرتو عنایات الهی با جدیت و پشتکار و در راستای منویات مقام معظم رهبری و ولایت در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه‌های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

به گزارش فارس، ناصحی که دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی با گرایش مدیریت برنامه‌های آموزشی است، در سال‌های نه چندان دور سرپرستی دهداری دهستان‌های رهدار از توابع بخش مرکزی و دهستان جغین جنوبی از توابع بخش جغین را نیز عهده‌دار بوده است.

وی همچنین در بخشداری‌ مرکزی و بخشداری بیکاه به عنوان کارمند فعالیت می‌کرد و پیش از این نیز به عنوان کارشناس انتخابات و مسئول امور اجتماعی و فرهنگی فرمانداری رودان فعالیت داشته است.

انتهای پیام/88005/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول