اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از هفته یازدهم لیگ ممتاز هرمزگان

سهیلی جوان در تعقیب اروند بندرعباس

تیم سهیلی جوان مدافع عنوان قهرمانی در آخرین دیدار هفته یازدهم لیگ ممتاز فوتبال هرمزگان، میهمان اتحاد رودان بود که در این دیدار تیم سهیلی جوان با نتیجه چهار بر یک تیم اتحاد رودان را در هم کوبید.

سهیلی جوان در تعقیب اروند بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، طی روزهای اخیر ادامه مسابقات هفته یازدهم لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان برگزار شد که طی این هفته شش بازی در شهرهای مختلف این استان در قالب لیگ مذکور برگزار شد.

در نخستین روز رقابت‌های لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان، جبل بر شهرو میزبان لمزان بود، هر دو تیم که هفته قبل در مقابل حریفان خود شکست خورده بودند در مصاف با یکدیگر در پایان با نتیجه یک بر یک امتیاز را بین خود تقسیم کردند.

جبل بر با 12 امتیاز در مکان هفتم و لمزان با 17 امتیاز در مکان چهارم جدول جای دارند.

قضاوت این دیدار را احمد مرشدی با کمک رنجبر زاده و علی رسولی بر عهده داشتند.

در دیگر بازی این هفته اروند بندرعباس تیم صدر نشین جدول به مصاف تیم قعر جدولی ملوان بندرکنگ رفت که در پایان با تک گل یاسر ولی‌زاده، اروند توانست به سختی با نتیجه یک بر صفر تیم ملوان کنگ میهمان خود را شکست دهد تا همچنان صدر نشین باقی بماند.

ملوان با هشت امتیاز در قعر جدول و اروند با 23 امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

این دیدار با قضاوت تنها داور لیگ برتری هرمزگان علیرضا کناری و با کمک حسن سلامتی و مجید باصولی برگزار گردید. اسحاق بازیار رئیس کمیته داوران به عنوان نماینده هیئت فوتبال در این دیدار بود.

در دیگر بازی این هفته دربی تیم‌های میناب بین آرش و کشاورز با قضاوت داوران رودان با سوت امین حسن زاده با کمک ناصر و قنبر نجفی برگزار شد.

در این دیدار آرش میناب که هفته قبل در مصاف با تیم ته جدولی ملوان کنگ با نتیجه سنگین چهار بر یک شکست خورده بود، در مقابل کشاورز دیگر نماینده میناب توانست با نتیجه یک بر صفر پیروز شود تا هر دو تیم با 10 امتیاز در مکان دهم و یازدهم جدول جای بگیرند.

در دیگر بازی این هفته امید درگهان، که پس از هفت هفته با سرمربی جدید و جوان خود پیروز شده بود در هفته گذشته به استراحت پرداخت در این دیدار توانست با تک گل دقیقه 13 نیمه اول بازی، میهمان خود گازال جناح را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا صالحی نژاد در دو بازی که بر روی نیمکت این تیم، دومین پیروزی خود را کسب کند.

امید درگهان با 11 امتیاز در رده نهم جدول و گازال جناح با 13 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند.

احمد احمدی، کامران و چمن آرا از بستک قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

در دیگر بازی این هفته پاریش ستارگان بستانو میزبان تیم ستاره انقلاب رودان بود که دو تیم در پایان 90 دقیقه با نتیجه یک بر یک رضایت دادند.

مسعود رسولی برای تیم پاریش بستانو و رضا احمد پوری برای ستاره انقلاب رودان گلزنی کردند.

عباس صادقی با کمک حمید رضایی و مهدی ایسینی از بندرعباس قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

تیم ستارگان پاریش بستانو با 11 امتیاز در مکان هشتم جدول و تیم ستاره انقلاب رودان با 19 امتیاز در مکان سوم جدول جای دارند.

در آخرین دیدار هفته تیم سهیلی جوان مدافع عنوان قهرمانی میهمان اتحاد رودان بود در این دیدار تیم سهیلی جوان با نتیجه چهار بر یک تیم اتحاد رودان را در هم کوبید.

میلاد قنبری، ابراهیم ایرانی، عبدالعزیز تاخره و جواد جغینی پور برای سهیلی جوان گل زنی کردند.

قضاوت این دیدار بر عهده، کورش شعبانی با کمک ابراهیم احمدی و روح الله قربانیان داوران مینابی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس تا پایان هفته یازدهم تیم‌های اروند بندرعباس با 23 امتیاز، سهیلی جوان با 22 امتیاز و ستاره انقلاب رودان با 19 امتیاز به ترتیب در مکان اول تا سوم جدول و تیم ملوان بندرکنگ با هشت امتیاز در قعر جدول قرار دارند.  

انتهای پیام/88001/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول