اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان مسابقات دو و میدانی رودان

نفرات برتر دو و میدانی مدارس ابتدایی پسرانه رودان معرفی شدند

مسابقات دو و میدانی مدارس ابتدایی پسرانه شهری رودان با حضور 9 تیم از آموزشگاه‌های مختلف با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

نفرات برتر دو و میدانی مدارس ابتدایی پسرانه رودان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان واقع در شمال شرق مرکز هرمزگان، این مسابقات در آموزشگاه‌های شهدای کربلا، شاهد، رازی بندمیر، ابوذر سنگ رستم، 22 بهمن، بینش، بحرالعلوم، 12 فروردین و مهر اندیشان در پنج ماده 60 متر، 100 متر، 400 متر، 800 متر و پرتاب وزنه در مجموعه ورزشی شهید چمران رودان برگزار شد.

این مسابقات در حالی به پایان رسید که در ماده 60 متر احمد رضا جعفری از دبستان بینش با ثبت رکورد 9 ثانیه و 40 صدم ثانیه اول شد و امیر حسین برزونی از دبستان شاهد با رکورد 9 ثانیه و 44 صدم ثانیه و علیرضا درویش‌زاده از دبستان شاهد با رکورد 9 ثانیه و 89 صدم ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ماده 100 متر نیز احمدرضا صابریان از دبستان شهدای کربلا با زمان 14 ثانیه و 78 صدم ثانیه بر سکوی قهرمانی ایستاد و امیررضا داوری با زمان 15 ثانیه و 30 صدم ثانیه از دبستان 22 بهمن دوم شد و عرفان نجفی از دبستان شاهد با ثبت زمان 15 ثانیه و 81 صدم ثانیه در جایگاه سوم این ماده جای گرفت.

سجاد حاجبی در ماده 400 متر با ثبت زمان یک دقیقه و 13 ثانیه و 48 صدم ثانیه از دبستان رازی بندمیر بر سکوی قهرمانی این ماده تکیه زد و علی‌اکبر کهوری از دبستان شهدای کربلا و سعید رنجبر از دبستان 22 بهمن به ترتیب با ثبت زمان یک دقیقه و 14 ثانیه و 81 صدم ثانیه و یک دقیقه و 16 ثانیه و 66 صدم ثانیه در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در ماده 800 متر نیز سینا گرجی با زمان دو دقیقه و 46 ثانیه و 71 صدم ثانیه از دبستان بینش اول شد و امیر رضا رودانی از دبستان ابوذر با زمان دو دقیقه و 52 ثانیه و 29 صدم ثانیه دوم شد و فرزاد صیاری با ثبت زمان دو دقیقه و 55 ثانیه و 74 صدم ثانیه از دبستان 12 فروردین به مقام سوم این ماده بسنده کرد.

در ماده پرتاب وزنه نیز حجت‌الله انصاری با ثبت رکورد پنج متر و 50 سانتی‌متر اول شد و امیرحسین ذاکری از دبستان شاهد با رکورد پنج متر و 38 سانتیمتر و محمد سردهنه با پنج متر و 15 سانتیمتر از دبستان مهر اندیشان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این دور از مسابقات قرار گرفتند.

مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی حوزه‌های آبنما، جغین و بیکاه تا پایان بهمن ماه در حوزه‌های محلی مدارس و مجتمع‌های آموزشی آنها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/88005/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول