اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از فرماندهان دفاع مقدس:

جریان جنگ احد در فتنه 88 تکرار شد / برخی آب به آسیاب دشمن ریختند

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه جریان جنگ احد در فتنه 88 تکرار شد، گفت: در سال 88 برخی از عوامل داخلی آب به آسیاب دشمن ریختند.

جریان جنگ احد در فتنه 88 تکرار شد / برخی آب به آسیاب دشمن ریختند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علیجان میرشکار امشب در هفتمین یادواره 10 تن از شهدای روستای چاله‌پل نکا در مسجد پنج تن این روستا، اظهار داشت: جایگاه شهدا جایگاه نورانی و بلندی است که در تصور ما زمینیان هم جای نمی‌گیرد، چراکه عرشیان را با فرشیان کاری نیست.

وی ادامه داد: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس لحظه‌ای از امام و رهبری جدا نبودند و سفارش اکید آنها در وصیتنامه‌هایشان نیز تبعیت از رهبری و در خط ولایت بودن است.

میرشکار به فتنه‌گری‌ها و توطئه دشمن در فتنه 88 اشاره و خاطرنشان کرد: برخی از عوامل داخلی در این فتنه با عدم حمایت از رهبری آب به آسیاب دشمن ریختند.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بیان داشت: در فتنه 88 سرپیچی از رهبری و ولایت سبب وارد شدن صدمه به انقلاب و نظام شد که باید در این رابطه آگاهانه‌تر از گذشته عمل شود.

میرشکار عنوان کرد: هر کجا لازم باشد برای دفاع از ارزش‌های ناب اسلامی و گفتمان امام و رهبری باید ورود پیدا کنیم و مانند شهدا عمل کنیم.

وی متذکر شد: در فتنه سال 88 بار دیگر جریان جنگ احد تکرار شد و عده‌ای با ناآگاهی و عدم بصیرت لازم و تمکین نکردن به رهبری و سرپیچی از پیام رهبری، فتنه 88 را برپا کردند.

میرشکار با بیان اینکه شهدا مایه عزت و بزرگی ایران اسلامی هستند، یادآور شد: همه ما مردانگی، عزت و سربلندی را باید از شهدا بیاموزیم، چراکه شهدا نمونه بارزی از انسان‌های آگاه و با بصیرت هستند.

این یادگار دفاع مقدس ادامه داد: بالندگی و ابهت ایران اسلامی ما در انرژی هسته‌ای، دستاورد خون پاک شهدای ما در طول انقلاب در هشت سال دفاع مقدس است.

وی ابراز داشت: امروز شهدای ما خوشحال و شاد، نظاره‌گر شکوفایی همه‌جانبه ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف و درخشش فرزندان این مرز و بوم در انرژی هسته‌ای هستند و باید ما از این دستاوردها و ارزش‌ها دفاع کنیم.

میرشکار بیان داشت: خانواده‌های شهدا درس آموخته مکتب عاشورا، اهل بیت(ع) و ولایت هستند و باید در پاسداشت و نکوداشت آنان نیز تلاش کنیم.

وی در پایان عنوان داشت: شهدا پرچمدار اقتدار و بالندگی کشور هستند و با گذشتن از جان عزیز خود آسایش و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و ما هم باید با ولایت‌مداری خود و در خط ولایت و رهبری بودن به سفارش و وصایای شهدا عمل کنیم.

انتهای پیام/86002/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول