اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی:

ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از رسالت‌های دانشجویان است

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رسالت‌های دانشجویان در برهه کنونی قلمداد می‌شود.

ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از رسالت‌های دانشجویان است

امین رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی و رشته‌های گوناگون ضمن اینکه خودشان فقط به کتب واحدهای دانشگاهی و دروس ارائه شده توسط اساتید بسنده نمی‌کنند، باید سایر اقشار جامعه را به سوی مطالعه آزاد و کتابخوانی تشویق کنند.

وی با اشاره به اینکه این معاونت فرهنگی از طریق چاپ، انتشار و فروش کتب مختلف برای تربیت مجاهد و جهادگر در عرصه فرهنگ تلاش می‌کند، افزود: دشمنان دین و کشور به انحای مختلف از جمله تحریم اقتصادی، تهدید نظامی و جنگ نرم اهداف شومی را دنبال می‌کنند که تنها راه مقابله با آنها تقویت بنیه علمی و اسلامی‌سازی کتب است.

این مدرس دانشگاه با اشاره به چاپ شدن چهار عنوان کتاب از ابتدای سال جاری تاکنون به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تنش شوری در گیاهان، مدلسازی رفتارهای اقتصادی، گیاه‌شناسی گراس‌ها، عوامل موثر بر توانمندسازی و خلاقیت کارکنان سازمان‌ها از جمله کتاب‌های چاپ شده در این مدت به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه چهار عنوان کتاب نیز زیر چاپ است، ادامه داد: مجموعه ابزارهای مدیریت ورزشی، تنش خشکی در گیاهان، علف‌های هرز مزارع گندم و روش‌های کنترل آنها، طراحی سناریو هم اکنون زیر چاپ هستند.

رستم‌زاده با اشاره به اینکه سه عنوان کتاب برای چاپ آماده شده است، خاطرنشان کرد: مجموعه مقالات سمینار حقوق، قضا و عدالت، مجموعه مقالات همایش ملی حقوق بین‌الملل در آینه روز و مجموعه مقالات همایش ملی ایده‌های کارآفرینی و فرصت‌های جدید کسب و کار برای چاپ آماده شده‌اند.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول