اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه خبر داد

راه‌اندازی مرکز جامع آسیب‌های اجتماعی عسلویه در سال آینده

فرماندار عسلویه از راه‌اندازی مرکز جامع آسیب‌های اجتماعی عسلویه در شهریور ماه سال آینده خبر داد.

راه‌اندازی مرکز جامع آسیب‌های اجتماعی عسلویه در سال آینده

مجید محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق صنعتی مهم و تاثیرگذار کشور است و بخش عمده‌ای از درآمد کشور متعلق به این منطقه است.

وی افزود: با وجود پیشرفت‌های مهم صنعتی در این منطقه، در برخی حوزه‌ها شاهد پیشرفت متناسب نیستیم و نیازمند فعالیت بیشتر برای رسیدن به وضعیت مطلوب هستیم.

فرماندار عسلویه با اشاره به برخی آسیب‌های اجتماعی در منطقه خاطرنشان کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای کاهش مشکلات اجتماعی در دستور کار قرار دارد و سازمان بهزیستی در این مسیر گام‌های اساسی را برداشته است.

محمودی از راه‌اندازی مرکز جامع آسیب‌های اجتماعی عسلویه در شهریور ماه سال آینده خبر داد و ابراز داشت: این طرح مهم با اعتبار 35 میلیارد ریال اجرایی و عملیاتی شده است.

فرماندار عسلویه تصریح کرد: این طرح مهم و ارزشمند از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری اجرایی شده و سازمان بهزیستی برای تکمیل این طرح اهتمام دارد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های زیربنایی در حوزه محیط زیست نیز در دستور کار قرار دارد و برای کاهش میزان آلایندگی در عسلویه برنامه‌ریزی خوبی انجام گرفته است.

فرماندار عسلویه گفت: مردم عسلویه میزبانان خوبی برای صنعت نفت بوده‌اند و انتظار داریم صنعت نفت نیز به محیط پیرامونی توجه بیشتر و موثرتری داشته باشد تا مردم از برکات این صنعت برخوردار شوند.

محمودی بیان کرد: امروز نظام اسلامی در مسیر رشد و بالندگی در حرکت است و باید همه دست به دست هم دهیم و برای رشد و اعتلای نظام اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول