اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خبر داد

راه‌اندازی دبیرخانه اهل بیت(ع) در آموزش و پرورش عسلویه

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از راه‌اندازی دبیرخانه اهل بیت(ع) در آموزش و پرورش عسلویه خبر داد.

راه‌اندازی دبیرخانه اهل بیت(ع) در آموزش و پرورش عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اسماعیل احمدی صبح امروز در آیین تشکیل دبیرخانه اهل بیت(ع) در آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: ترویج فرهنگ ارزشی و معنوی در جامعه اهمیت زیادی دارد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: گسترش فرهنگ قرآنی نیز باید در دستور باشد و به ویژه باید نسبت به زندگی اهل بیت(ع) و ائمه اطهار(ع) آشنایی پیدا کنیم.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: امروز دانش‌آموزان در معرض تهدیدات نرم دشمنان قرار دارند و به هر میزان فعالیت‌های فرهنگی و دینی تقویت شد بیشتر می‌توانند در برابر تهاجم فرهنگی ایستادگی کنند.

احمدی در ادامه بر لزوم وبلاگ‌نویسی درباره اهل بیت(ع) تاکید کرد و گفت: راه‌اندازی وبلاگ در ارتباط با اهل بیت(ع) توسط دانش‌آموزان و ترویج فرهنگ معنویت در مدارس امری لازم است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش عسلویه نیز با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ و اصول و ارزش‌های انقلابی ائمه اطهار (ع) در زندگی اظهار داشت: آشنایی فرهنگیان و دانش‌آموزان با ائمه اطهار(ع) و اشاعه فرهنگ ائمه (ع)در بین اقشار مختلف جامعه امری بسیار مهم و ضروری است.

محمد قاسمی افزود: برای نخستین بار در 17 شهرستان استان دبیر خانه اهل بیت(ع) به طور فراگیر اجرایی می‌شود و دبیر خانه اهل بیت (ع) در شهرستان عسلویه با نام امام حسن مجتبی (ع)تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: اهل بیت(ع) حق بزرگی بر گردن ما دارند و آنان مثل ستارگانی می‌مانند که در تیرگی شب ما را به سر منزل مقصود می‌رسانند.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول