اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت عسلویه:

خیابان‌ها و کوچه‌های عسلویه با یک بارندگی زیر آب می‌رود

امام جمعه موقت عسلویه گفت: خیابان‌ها و کوچه‌های عسلویه با یک بارندگی زیر آب می‌رود.

خیابان‌ها و کوچه‌های عسلویه با یک بارندگی زیر آب می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام شیخ عباس بحرینی در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه یا تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت اظهار داشت: 12 ربیع‌الاول نزد اهل سنت و 17 ربیع‌الاول نزد ما شیعیان مصادف با میلاد پیامبر اسلام(ص) است و این ایام را هفته وحدت نامگذاری کرده‌اند که اقدامی شایسته است ولی ای‌کاش وحدت واقعی داشته باشیم.

وی افزود: هم‌اکنون وحدت واقعی در جهان اسلام نداریم و این به ضرر اسلام است و در واقع چه شیعه و چه سنی هنوز پیامبرمان را درست نشناخته‌ایم. پیامبر اسلام(ص) رحمه للعالمین است و باید به این رحمت بچسبیم و درس بگیریم.

بحرینی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و تبریک سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) ابراز داشت: دشمنان تلاش می‌کنند که ظهور آقا امام زمان(عج) صورت نگیرد و این در حالیست که اگر تمام عالم جمع شوند، وقتی که خدا اراده کند نمی‌توانند مانع شوند. عربستان تلاش می‌کند خود را به نجف و سامرا برساند و آمریکا به سامرا آمده که مانع ظهورش شوند ولی او می‌آید و وجودش ثابت شده و علائم ظهورش نیز هر روز بیشتر می‌شود.

امام جمعه موقت عسلویه در ادامه با اشاره به شایعات موجود در ارتباط با تغییر فرماندار عسلویه افزود: تعویض تمام مسئولان و فرمانداران کار درستی نیست و افراد کارآمد و توانمند نباید حذف شوند و از استاندار انتظار داریم کسانی را انتخاب کند که شایسته خدمت باشند.

بحرینی یادآور شد: ما فرمانداری می‌خواهیم که ولایی و دلسوز باشد و پرچم و مترسک نباشد. در مرحله اول می‌خواهیم فرماندارمان بومی باشد و از شهرستان‌های مجاور نباشد و ما فرمانداری می‌خواهیم که شیفته خدمت باشد و به دنبال قدرت نباشد.

خطیب جمعه عسلویه با تقدیر از محمودی فرماندار عسلویه بیان کرد: عسلویه شهرستانی نوپاست و به آدم‌های قوی و توانمند نیاز دارد.

بحرینی همچنین با انتقاد از وضعیت خیابان‌ها و معابر عسلویه افزود: شهر عسلویه پایتخت انرژی کشور است و با یک بارندگی تمام خیابان‌ها و کوچه‌هایش زیر آب می‌رود که باید فکری اساسی شود. کوچه‌ها و خیابان‌های عسلویه درست شیب‌بندی نشده‌اند و شهردار جدید باید در این مسیر اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول