اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودسر:

دیپلماسی نرمش قهرمانانه هیبت دشمنان را فرو ریخت

امام جمعه رودسر گفت: دیپلماسی نرمش قهرمانانه هیبت دشمنان نظام اسلامی را فرو ریخته است.

دیپلماسی نرمش قهرمانانه هیبت دشمنان را فرو ریخت

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به شهادت دانشمندان هسته‌ای ایران اظهار کرد: انرژی هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است و دشمن این موضوع را می‌داند.

وی شهدا را بیمه‌کننده انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: احمدی روشن دانشمند هسته‌ای ایران توسط دشمن به شهادت رسیده است.

عبدالله‌زاده پاشاکی با بیان اینکه ملت ایران در شرایط سخت‌تر در مقابل تحریم‌ها تسلیم نشده است، تصریح کرد: دیپلماسی نرمش قهرمانانه هیبت دشمنان نظام اسلامی را به‌هم ریخته است.

امام جمعه رودسر آمریکا را دشمن اصلی مردم ایران خواند و بیان کرد: ملت ایران با ایمان راسخ و پشتوانه قدرت الهی در مقابل شیطان بزرگ ایستاده است.

وی در ادامه به اختلاس بزرگ در کشور اشاره کرد و گفت: قوه قضائیه به طور جدی با اختلاس‌کنندگان برخورد کند و نتیجه آن را به نظر مردم برساند.

عبدالله‌زاده پاشاکی با تاکید براینکه مسئله اختلاس‌کنندگان نباید به فراموشی سپرده شود، یادآور شد: تدابیری برای پیشگیری از اختلاس باید اندیشیده شود.

امام جمعه رودسر همچنین هفته وحدت را نماد برادری بین شیعه و سنی دانست و اظهار کرد: مردم ایران هفته وحدت را با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنند.

وی به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه ویژه داشته باشند.

عبدالله‌زاده پاشاکی با اشاره به وضعیت حقوق بشر در نقاط مختلف جهان، تصریح کرد: رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در مسئله حقوق بشر حائز اهمیت است.

انتهای پیام/84001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول