اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

ترک جلسه مذاکره توسط تیم‌ مذاکره‌‌کننده نمود نرمش قهرمانانه بود

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: ترک جلسه مذاکره در روز گذشته توسط تیم مذاکره‎کننده در پاسخ به تشدید تحریم‌ها توسط آمریکا، نمودی از نرمش قهرمانانه بود.

ترک جلسه مذاکره توسط تیم‌ مذاکره‌‌کننده نمود نرمش قهرمانانه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمیدرضا مشهدی‎عباسی‌ صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های 9 دی در سالن اجتماعات فرمانداری دماوند بیان کرد:‌ فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیان نرمش قهرمانانه، با زبان زیبای دیپلماتیک دولت تدبیر و امید همراه شد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: در این بین، برخی مصاحبه‌ها و تحلیل‌ها فرصت عرض اندام را به دشمن داد و این فرصت را ایجاد کرد که دشمنان بخواهند به ما فشار وارد کنند.

مشهدی‌عباسی بزرگداشت 9 دی را بهانه‌ای برای تقدیر و تشکر از مردمی دانست که با حضور خود انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند.

وی این روز را هم‌تراز با 22 بهمن خواند و ادامه داد: 9 دی همچون انقلاب دیگری بود که از تزلزل در نظام مقدس جمهوری اسلامی جلوگیری کرد و باید که این روز همانند 22 بهمن گرامی داشته شود.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در خصوص سیاست خارجی آمریکا در زمان فتنه 88 اظهار کرد: سازمان سیای آمریکا طی تحلیل گسترده‌ای به رئیس جمهور خود توصیه کرد که با توجه به بررسی همه روش‎های برای حل چالش ایران، مدارا و نرمش بهترین راه شناخته شده است.

وی با اشاره به بی‌سیاستی‌ها و بی‌دقتی و بی‌توجهی به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمان فتنه گفت: این بدرفتاری‎ها تحلیل سازمان سیای آمریکا را کاملاً تغییر داد و آنها را به این فکر واداشت که هنوز هم با خراب‎کاری می‎توان به حکومت ایران ضربه زد.

مشهدی‎عباسی در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه در خصوص انتخاب فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: در بین گزینه‌های متعددی که برای احراز این پست مطرح بودند، اولویت با نیروهای بومی بود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط ابلاغ شده از سوی وزارت کشور و مطرح شدن مباحثی مانند بازنشستگی و ... در نهایت گزینه‌های غیربومی مورد توجه قرار گرفت.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با مطالعه در تجربیات و سوابق کاری فرماندار منتخب، اصرار داشتیم که ایشان مسئولیت اجرایی شهرستان را بر عهده بگیرند.

وی افزود: مباحث مورد تأکید استاندار تهران نیز استفاده از نیروهای باتجربه و با سابقه روشن و موفق در رأس مدیریت اجرایی شهرستان بود که به توفیق الهی این مورد حاصل شد.

مشهدی‎عباسی در پایان با تقدیر از زحمات فرماندار سابق دماوند خاطرنشان کرد: وی یکی از نیروهای زبده و با درایت و تجربه است که تمام تجربیات خود را در وزارت کشور به دست‎آورده و به همین مناسبت مکاتباتی انجام شده که از تجربیات ایشان در یکی از شهرستان‌های همسایه خود بهره ببریم.

انتهای پیام/2568/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول