اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

همه مشکلات اقتصادی کشور بر اثر تحریم‌ها نیست

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مشکلات اقتصادی کشور بر اثر تحریم‌ها نیست.

همه مشکلات اقتصادی کشور بر اثر تحریم‌ها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در جمع مردم بشیرآباد دشتستان با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: در آیات و روایات و آموزه‌های دینی اسلام مباحث فراوانی در ارتباط با نحوه رفتار حاکمان و مسئولان وجود دارد که حاکی از اهمیت مسئولیت است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: ائمه اطهار (ع) برای اجرای شریعت الهی یعنی تشکیل حکومت مشقت‌هایی متحمل شدند و در زمان امام حسن عسکری (ع) اجرای احکام اسلامی درباره حاکمیت و مسئولیت به اوج خود رسید.

وی با بیان اینکه باید از توصیه‌ها و آموزه‌های اسلامی در مسئولیت‌ها استفاده کنیم، گفت: در زمان حیات امام حسن عسکری (ع) نحوه رسیدگی به مردم توسط متولیان امر و برخورد و رفتار آنها به‌طور دقیق تبیین شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: همه مسئولیت‌ها مهم هستند و فرقی نمی‌کند در چه جایگاه و منصبی قرار گرفته‌ایم؛ در همه جا باید نهایت رسیدگی به مردم را داشته باشیم.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: اگر هر کارمند و مسئولی در هر نقش و پستی که باشد به وظایف خود به طور کامل و صحیح عمل کند جامعه‌ای آرمانی و آماده ظهور امام زمان (عج) به وجود خواهد آمد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: شخصی که مسئولیتی را قبول می‌کند باید با اجرای تغییرات لازم و صحیح، در مقابله با بحران‌های مختلف تدبیر کرده و شرایط را مدیریت کند و مواظب باشد در آینده مشکلاتی بر اثر تصمیمات او برای مردم به وجود نیاید.

این مسئول با بیان اینکه همه مشکلات اقتصادی کشور بر اثر تحریم‌ها نیست، اذعان داشت: تحریم کشورهای مختلف علیه جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته و تا زمانی که بر اصول و ارزش‌های خود ایستادگی کنیم، تحریم نیز ادامه خواهد داشت.

موسوی‌نژاد گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا با حمایت از علوم داخلی و تولید و سرمایه‌گذاری بومی به پیشرفت‌های بیشتری دست پیدا کرده و منتظر پایان تحریم‌ها نباشیم.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول