اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهادکشاورزی استان بوشهر خبر داد

بهره‌برداری از 6 واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در استان بوشهر

مدیرکل جهادکشاورزی استان بوشهر از بهره‌برداری از شش واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در این استان خبر داد.

بهره‌برداری از 6 واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، نوذر منفرد شامگاه پنج‌شنبه در نشست با مسئولان جهادکشاورزی دشتستان اظهار داشت: دشتستان جایگاه ویژه‌ای در کشاورزی استان بوشهر و حتی کشور دارد و بر اساس آمار بیش از 70 درصد سطح زیر کشت کشاورزی استان متعلق به دشتستان است.

وی افزود: برای بهبود وضعیت کشاورزی در استان و این شهرستان اقدامات اساسی انجام داده‌ایم و شاهد رشد کمی و کیفی کشاورزی در استان هستیم.

مدیرکل جهادکشاورزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان خرما در دشتستان نیازمند حمایت بیشتر هستند که امسال چند برنامه زیربنایی برای این عزیزان اجرایی شده است.

منفرد تصریح کرد: ایجاد صنایع تبدیلی در حوزه خرما در دستور کار مسئولان سازمان جهادکشاورزی استان قرار دارد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی از بهره‌برداری از شش واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در سال جاری تعداد شش واحد تولیدی صنایع تبدیلی در استان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل جهادکشاورزی استان بوشهر افزود: تعداد شش واحد تولیدی صنایع تبدیلی در سال جاری با سرمایه‌گذاری 52 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

منفرد تاکید کرد: این تعداد واحد تولیدی بیش از 98 شغل جدید ایجاد کرده‌اند که اهمیت زیادی دارد.

وی یادآور شد: واحدهای تولیدی صنایع تبدیلی با ظرفیت اسمی 8 هزار و 200 تن به بهره‌برداری رسیده و در خدمت تولیدکنندگان است.

انتهای پیام/2452/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول