اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رودبار خبر داد

احداث بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و دامی رودبار

شهردار رودبار گفت: یک قطعه زمین به مبلغ یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال به منظور احداث بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و دامی رودبار خریداری شده است.

احداث بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و دامی رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، احمد طیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: تاکنون از 10 ماه حقوق معوقه کارکنان شهرداری رودبار چهار ماه آن پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه شش دستگاه خودروی سبک برای انجام امور شهرداری خریداری شده است، افزود: همچنین یک قطعه زمین به مبلغ یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال به منظور احداث بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و دامی رودبار خریداری شده است.

طیاری از جابه‌جایی میدان دام شهر رودبار خبر داد و تصریح کرد: مردم تاکنون پیگیر‌ی‌های بسیاری برای جابه‌جایی میدان دام که در ورودی شهر از سمت زهکلوت قرار دارد، کرده‌اند.

وی ابراز داشت: به دلیل مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت، هم‌اکنون در حال انجام عملیات تسطیح و زیرسازی آن در محل دوراهی چاه‌دادعلی هستیم که امیدواریم تا انتهای این هفته به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/80001/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول