اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آستارا:

زیرساخت‌های گردشگری آستارا نیازمند برنامه‌ریزی جدی است

معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار آستارا با بیان اینکه سالانه میلیون‌ها مسافر داخلی و خارجی وارد این شهرستان می‌شوند، گفت: زیرساخت‌های گردشگری آستارا نیازمند برنامه‌ریزی جدی است.

زیرساخت‌های گردشگری آستارا نیازمند برنامه‌ریزی جدی است

محمد کرم‌زادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به موقعیت گردشگری این شهرستان اظهار کرد: بندر آستارا در ایام تابستان جزو 20 شهر مسافرپذیر در کشور شناخته شد.

وی با بیان اینکه بخش گردشگری ‌آستارا نیازمند نگاه ویژه است، افزود: اگر به صنعت گردشگری توجه شود می‌توانیم در این بخش درآمدزایی خوبی برای شهر خود داشته باشیم.

معاون فرماندار آستارا برنامه‌ریزی برای جذب بیشتر گردشگران به شهرستان مرزی آستارا را مورد تأکید قرار داد و گفت: مناطق گردشگری خوبی در آستارا داریم و اگر زیرساخت‌ها در این بخش توسعه یابد شاهد حضور چشمگیر گردشگران داخلی و خارجی خواهیم بود که این امر به نفع اقتصاد کشور است.

وی ورود سالانه میلیون‌ها مسافر به شهرستان مرزی بندر آستارا را نشانه گردشگرپذیری آن دانست و تصریح کرد: سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های شهر پاسخگوی مسافران نیست و باید این مشکل برطرف شود.

کرم‌زادگان، ضرورت اجرایی شدن احداث بازارچه صنایع دستی در آستارا را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: پایانه مسافری گمرک آستارا وضعیت مناسبی ندارد و باید ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه بندر آستارا نسبت به شهرستان‌های دیگر از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، یادآور شد: باید به آستارا که پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اهمیت ویژه‌ای داده شود.

انتهای پیام/84001/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول