اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارمندان:

بسیج بدون انحراف در مسیر انقلاب است

مسئول سازمان بسیج کارمندان گفت: بسیج تنها نهاد بدون انحراف در مسیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری در دفاع از ارزش‌های نظام است.

بسیج بدون انحراف در مسیر انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن حبیبی شامگاه پنجشنبه در جلسه هم‌اندیشی مسئولان حوزه‌های کارمندی شهرستان‌ها در سازمان بسیج کارمندان با قدردانی از فرماندهان حوزه‌های کارمندی در نواحی هم‌افزایی، خواستار تعامل بیشتر در برنامه‌های ابلاغی و امورات کارمندان شد.

وی نقش و رسالت بسیج در دهه‌های مختلف به‌ویژه ایام سخت دفاع مقدس را کلیدی و طلایی دانست.

این مسئول افزود: بسیج تنها نهادی بوده که بدون انحراف در مسیر انقلاب و رهنمودهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری در دفاع از ارزش‌ها و دستاوردها و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی کرده است.

وی بسیج کارمندان در اداره‌ها را بهترین مرکز برای پرورش نیروهای متعهد و متخصص و تربیت نیروهای هم‌طراز انقلاب و نظام ذکر کرد.

حبیبی با بیان اینکه کار عمده کارمندان دستگاه‌ها خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: این عمل در آموزه‌های دینی به معصومین بسیار تأکید شده است.

وی یادآور شد: دستاوردهای عظیم این نظام از جمله سلول‌های بنیادین و انرژی هسته‌ای و پیشرفت‌های در حوزه‌ هوا فضا با تفکر بسیجی حاکم شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان نیز در نشست مذکور اهداف این سازمان در حوزه ارائه خدمات بیمه بازنشستگی و خدمات درمانی را تشریح کرد.

جمیل حق‌پرست اظهار کرد: تامین اجتماعی بزرگ‌ترین دستگاه دولتی با حجم وسیعی از قشرهای مختلف است که با مردم تعامل دارد.

وی با اشاره به اهمیت تفکر بسیجی تصریح کرد: با تفکر بسیجی می‌توان دستاوردهای زیادی برای نظام ایجاد کرد.

در نشست مذکور از تلاش‌های حسین‌نژاد فرمانده سابق پایگاه اداره کل تامین اجتماعی قدردانی و محمد دهقان فرمانده جدید پایگاه این سازمان معرفی شد.

انتهای پیام/2300/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول