اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندهان حوزه‌های قشری و محلی ناحیه مقاومت بسیج

مجمع عمومی بسیجیان شهرستان اراک برگزار شد

مجمع عمومی بسیجیان شهرستان اراک با حضور فرماندهان حوزه‌های قشری و محلی ناحیه مقاومت بسیج، مسئولین معاونت‌های ناحیه مقاومت و نخبگان بسیجی در کانون بسیج این شهرستان برگزار شد.

مجمع عمومی بسیجیان شهرستان اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رئیس مجمع بسیجیان شهرستان اراک ظهر امروز با اشاره به برگزاری این مجمع به صورت سالانه گفت: در حال حاضر هشت کارگروه تخصصی مأموریت‌های مجمع بسیج شهرستان اراک را در عرصه‌های مختلف پیگیری می‌کنند.

قربان شهروسوند هدف از برگزاری مجمع را هم‌اندیشی، همدلی، بحث، تبادل نظر پیرامون مسائل فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و بررسی و احصاء مشکلات عنوان کرد و افزود: کارگروه‌ها در این مجامع به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات تعیین شده می‌پردازند.

وی اظهار داشت: جلسات کارگروه‌ها در راستای بررسی مشکلات و ارائه راهکارها به صورت ماهیانه برگزار می‌شود.

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان اراک بیان کرد: کارگروه‌های مجمع بسیجیان اراک شامل کارگروه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی آموزشی و پژوهشی، بانوان ، تربیتی و اخلاقی، دفاعی و کارگروه سلامت است که هر یک نیز دارای حوزه‌های مختلف برای فعالیت هستند.

شهروسوند خاطر نشان کرد: کارگروه‌های مجمع بسیج باید نتایج جلسات و مهمترین مصوبات کارگروه را در مجمع مطرح کرده تا در جمع بسیجیان راهکارهای جدید برای حل مشکلات احتمالی مطرح تا نتایج مورد نظر محقق شود.

وی در بیان اهمیت کارگروه‌ها و شوراهای اقشاری تصریح کرد: راهکارهای ارائه شده از سوی این کارگروه‌ها پس از مطالعات و بررسی در مجمع عمومی به تصویب رسیده و سپس راهکارهای درون سازمانی به سپاه استان و راهکارهای برون سازمانی به مدیران شهرستان ارائه می‌شود.

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان اراک با تاکید بر اینکه مجمع عمومی بسیج با استفاده از دیدگاه‌های بسیجیان نخبه و متخصص به دنبال ارائه راهکارهای عملیاتی به مسئولان شهرستان است، مهم‌ترین مسائل مطرح شده در مجمع را اصلاح سبک زندگی و توجه به سبک زندگی اسلامی ایرانی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و راهکارهای احیاء حجاب و عفت عمومی و بررسی مشکلات معابر عمومی شهر عنوان کرد.

شهروسوند خاطر نشان کرد: در راستای جامه عمل پوشاندن به شعارهای سال مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری و محقق شدن حماسه اقتصادی در کارگروه اقتصادی پیشنهادها و موضوعات خاصی در عرصه اقتصاد مقاومتی مطرح و در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه بسیج در تمامی صحنه‌ها با حضوری پر رنگ و بی‌ریا حامی و پشتیبان ولایت و رهبری است، اضافه کرد: بسیج ریشه در اعتقادات ما دارد و ما افتخار می‌کنیم که به عنوان یک بسیجی در خدمت نظام و مردم هستیم.

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان اراک بسیج را ضامن عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و بیان داشت: هدف و نیت اصلی یک بسیجی دفاع از ولایت و آرمان‌های انقلاب است.

شهروسوند نقش بسیج را در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی مثال زدنی توصیف کرد و گفت: ترویج باورهای دینی، معارف اسلامی، دشمن شناسی و زمان شناسی از خصوصیات بارز بسیجیان است.

گفتنی است‌ در ادامه مسئولین کارگروه‌های بسیج شهرستان اراک به ارائه گزارش عملکرد کارگروه‌های مربوطه و پیشنهادات آن کارگروه‌ها در راستای رفع مشکلات پرداختند.

در پایان نشست نیز بیانیه مجمع بسیجیان شهرستان اراک قرائت و با تکبیر بسیجیان تایید شد. 

انتهای پیام/87002/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول